• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Onderling ruilen mogelijk maken

Het idee heeft wat uitwerking nodig denk ik maar voor sommige items kan het best wat toevoegen aan het spel
  2. scheve handel

Nou ik vind het niet zo een zwaktebod maar meer een vaststelling :) Ik stelde een feit vast dat vrijwillig meer betalen of zogenaamd verplicht meer betalen uiteindelijk hetzelfde resultaat geeft. Als iemand dan op een min of meer denigrerende manier het verschil gaat uitleggen vind ik een...
  3. scheve handel

Kun je me even uitleggen waar ik het woord "snuggere" als redenatie dan wel argumentatie gebruik?
  4. scheve handel

Ja snuggere, denk je nou echt dat ik niet weet wat het verschil is tussen 1 en 3 sterren?? Feit blijft dat het eindresultaat scheef is :)
  5. scheve handel

Gedwongen maar liefst, wow.
  6. scheve handel

Sorry hoor maar dit is natuurlijk onzin. 3 sterren is net zo scheef als 1 ster. In beide gevallen krijgt 1 meer dan de ander
  7. scheve handel

Waarom? Je hoeft het niet te lezen hoor :) Wat is dat toch tegenwoordig, alles wat men niet bevalt moet maar weg of stoppen. Mensen zijn blij als bepaalde TV programma's stoppen. Waarom? Ook daarvoor geld je hoeft niet te kijken en om het on topic te houden je hoeft geen "scheve" handel te...
  8. scheve handel

Zolang je niet verplicht bent het te kopen zie ik het oneerlijke er niet van in. Mijn oom zei altijd beter duur dan niet te koop :) Door mijn werk ben ik regelmatig s'nachts aan het werk en dan ben ik soms blij dat ik voor een opdracht mijn benodigdheden kan kopen. Maar als het veel te duur is...
  9. scheve handel

Ja daarom heb je filters he, kun je zoeken op wat je nodig hebt. Je hebt maar 9 producten, neem als voorbeeld maar weer cs:go of TF2 of WoW allemaal handelshuizen met honderden producten, 2000 pagina's met handel is normaal en dan 30 per pagina.
  10. scheve handel

Ja maar zelfs hele scheve handel, wat is het probleem? Ik bedoel de aanbieder zal het normaal gesproken niet verkopen.
  11. scheve handel

Nou zo zwart wit is het niet. Er zijn honderden online gratis games met ruil/handel mogelijkheden. Ik beheer al ongeveer 20 jaar game-servers en ben ook game tester voor Disney geweest en elvenar is letterlijk de enige game die ik ken waar zo panisch word gedaan over "scheve" handel. Mijn zoon...
  12. scheve handel

100 ruilen voor 90 is eigenlijk ook een beetje verkeerd voorbeeld omdat het in principe om hetzelfde product gaat, maar 100 dollar voor 90 euro is wel zo een voorbeeld en die balans verandert per dag.
  13. scheve handel

Trouwens even een leuke anekdote, jouw voorbeeld heb ik letterlijk een keer mee gemaakt een jaar of 20 geleden in een hotel in Schotland waar het Scottish Darts Open werd gehouden. Je kon alleen sigaretten trekken uit een automaat maar er was geen wisselgeld meer en kochten er mensen munten...
  14. Feedback spelupdate 1.152

1 relikwie halen en het is weg :)
  15. scheve handel

Dat is jouw mening, zeker geen feit. Maar er is veel mis aan het kapitalisme, dat ben ik met je eens. Maar ik heb tot op heden ook nog geen beter werkend systeem gezien.
  16. scheve handel

Als jij het er voor over hebt is er niets scheef aan, misschien vind je 90 losse munten wel leuker, het is geen verplichting hoor want dan wordt het wat anders.
  17. scheve handel

Handel is al sinds mensenheugenis een kwestie van vraag en aanbod, er is niets scheef aan!
Bovenaan