• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. sarkon

BS gezocht voor 2 active spelers

Als je nog geen BS gevonden hebt, laat dan gerust iets weten bij Tuatha Dé Danann.
  2. sarkon

Tuatha Dé Danann zoekt spelers

Hallo allemaal, ons broederschap zoekt actieve spelers die graag toernooien spelen en ook af en toe wel een babbeltje wil slaan op de chat. Wij zijn een leuke bende die graag elkaar helpt met raad en daad. We spelen eigenlijk iedere week minstens 10 kistjes en op de toren laten halen we ook...
  3. sarkon

Tuatha Dé Danann zkt splrs

Oei, mijn fout. Sorry ik had niet goed opgelet!
  4. sarkon

Tuatha Dé Danann zkt splrs

Hallo, ons broederschap zoekt actieve spelers die graag toernooien spelen en ook af en toe wel een babbeltje wil slaan op de chat. Wij zijn een leuke bende die graag elkaar helpt met raad en daad. We spelen eigenlijk iedere week minstens 10 kistjes en op de toren laten halen we ook meestal...
  5. sarkon

5 uurs booster

5u timebooster zijn ideaal in combinatie met voorraden boosters om in korte tijd een hele boel soldaten te maken, komt soms van pas tegen het einde van een toernooi...
  6. sarkon

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

ik begin dat nu ook langzaam door te hebben, het aantal dat je kan plaatsen hangt dus af van de lvl van je stadhuis en hoeveel traders je wil huren voor 20 dagen elk geloof ik. Dat zet iedere trader of handelaar een klein stukje op de markt van wat je wil verhandelen en ondertussen schuim je...
  7. sarkon

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

ja maar je kan wel nog gewoon handelen met andere spelers dus zo erg zal het wel niet zijn zeker?
  8. sarkon

Overig Gebruik runen van geplaatste OW's

bah ik vind die verhalen meestal wel leuk, bijvoorbeeld nu in het laatste hoofdstuk krijgen die omhooggevallen elvenar wat op hun donder van die handelaars, is wel grappig.
  9. sarkon

Guide: Toernooien, Waarom zijn deze zo extreem nuttig in elvenar?

Ik had gelijk al de indruk dat het na provincie 30 nu heel erg moeilijk aan het worden is voor mij, vroeger durfde ik wel eens tot boven de 40 piepen maar dat is nu wel erg kostelijk. Ik heb namelijk altijd volop in wonderen geïnvesteerd, jammer dat dit nu wordt afgestraft. Die spelers die hun...
  10. sarkon

Nieuw hoofdstuk: Handelaars van Unur

Ik heb al de suggestie ergens gelezen om wat woongebouwen (tijdelijk) in je inventaris te zetten, zolang je niet moet upgraden kan je in principe wel een tijdje met negatieve inwoners zitten. Je gaat hoe dan ook veel teleportatiespreuken nodig hebben...
  11. sarkon

Guide: Toernooien, Waarom zijn deze zo extreem nuttig in elvenar?

Heel mooi overzicht maar misschien is het tijd voor een update, gezien de nieuwe regels sinds september... Ik heb begrepen dat de moeilijkheidsgraad nu niet meer afhangt van de troepensterkte maar eerder van het aantal uitbreidingen in je stad? Hoe zit dit dan precies?
  12. sarkon

Opdrachten Opdracht met tegenstrijdige filosofie

ah ja, ik zie nu dat je "maximaal" zei, dat verandert de zaak. Dan klopt het idd niet, maar zoals je zegt is het een beginners queste en dan nemen ze je heel erg aan het handje op het punt af dat eigen initiatieven soms afgestraft worden (zoals hier het geval)
  13. sarkon

Opdrachten Opdracht met tegenstrijdige filosofie

ik denk dat het ook zou gelukt zijn door gewoon een klein cultuur gebouwtje (van 1 tegel bv) te zetten.
Bovenaan