• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Ons forum moet blijven

+1
  2. Toren overzicht na afloop

Absoluut een gemis in de game!
  3. Opgelost [ONYX-41818] Mailbox loopt vast

Velen hebben momenteel een probleem met de berichten. Hier zijn het postvak in en uit verwisseld van inhoud en zijn er ook berichten compleet verdwenen. Ook op een andere pc/laptop en in een andere wereld. Wordt vast snel opgepakt neem ik aan.
  4. Geen bug Bruine beer komt niet langs in de Academie

Excuses, mag verwijderd worden
  5. Geen fix [ONYX-32738] stats kloppen niet van magisch woongebouw van toren

Dank voor de reactie, als elf is het niet anders. Ik plaats hem niet, nieuwe wereld en de kans op blauwdrukken is voorlopig niet hoog hier. Ik begrijp dat het allemaal klopt, maar zal nooit meer een stap extra zetten in de toren voor zo'n "beloning".
  6. Geen fix [ONYX-32738] stats kloppen niet van magisch woongebouw van toren

Gisteren won ik een magisch woongebouw in de toren (winyandor). Ik was heel blij en wilde snel een woning wegdoen en vervangen met deze, maar nu blijkt dat gebouw helemaal niet meer inwoners en geld op te leveren dan mijn huidige woongebouwen. Normaliter zijn die toch veel hoger?
  7. <afgewezen> Aparte opslag gewonnen kennispunten

Ik speel vaak overdag Nederlandse tijd, kennispunten van oude wonderen zijn meestal "verdwenen" in de nacht, hoewel ik continue betoveringen gebruik, zijn die niet vooraf te verlengen, dus mis ik regelmatig KP beloningen. Terwijl ik 's avonds werk en slaap krijg ik gemiddeld zo'n 13 KP, als...
Bovenaan