• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

mij is het ook al eens gebeurd, geen melding gemaakt, maar dit vindt ik een goed plan. check, check, dubbel check.. ;);)
  2. Handelaar meerdere handel plaatsen

goed idee..:)
  3. oneerlijke handel

moest het even kwijt, wat ben je toch n wijze man..;-)
  4. oneerlijke handel

ik wil toch even wat kwijt. Mij valt de laatste tijd op dat de handel steeds oneerlijker wordt, De goederen rijzen de pan uit en er wordt vaak het dubbele gevraagd. Ik wil dit spel graag doorspelen maar wel met plezier. Kan hier wat aan gedaan worden? groet Karin
  5. Feedback Wintermagie 2019

vind het een tegenvaller dit winter event, 50 strikjes voor een pakje, ben je er snel doorheen. :rolleyes::( ik zet me er dus ook niet verder meer voor in, wel jammer want het spel wordt steeds minder leuk. tis dat ik zo'n geweldige broederschap heb.
  6. Evenement: spoiler 'WoodElvenstock 2018' opdrachten en beloningen.

hee Didi, bedankt voor de tip..ik had van support al antwoord gehad en idd is het niet mogelijk om van alle gebouwen volledige bonussen te ontvangen, waar je eigen prioriteit ligt die kun je dan koppelen. als je meer gebouwen binnen sleept tijdens het event van de dagopdrachten dan zou het evt...
  7. Evenement: spoiler 'WoodElvenstock 2018' opdrachten en beloningen.

hallo, weet iemand hier dat als je alle 5 setgebouwen van het event zo opzet zoals aangegeven maar vervolgende de volledige productie niet krijgt? vindt dat n beetje vreemd, heb al n mail naar support gestuurd...maar miss is hier iemand die dat ook heeft..
  8. Feedback op de Elementalen.

super, thnxs..nu snap ik het..heb nu 2 marmer neer gezet die ik ga uppen..thnxs nogmaals voor de uitleg..;-)
  9. Feedback op de Elementalen.

thnxs...;-)
  10. Feedback op de Elementalen.

ik zit nu in het hoofdstuk Elementalen, mijn bonusfabriek hout produceert nu Elvenboomsap. daarnaast zijn mijn bonusfabrieken toverstof en zijde. ik heb de rest van de fabrieken niet gebouwd. dus mijn vraag is, hoe kom ik nu aan maansteen en Platina? moet ik daarvoor de marmer en staalfabrieken...
  11. Evenement: spoiler 'Drie Gletsjer Reuzen 2017' opdrachten en beloningen.

de dag is nog niet voorbij...wacht het af...;-)
  12. Feedback questlijn de mars van de kuddes

ben het helemaal met je eens Helga, hopelijke reageren meerdere mensen zodat er zeker wat mee gedaan wordt bij n nieuwe event..;-p
  13. Feedback questlijn de mars van de kuddes

op zich is het event wel n leuk event, alleen zijn de kosten voor de Quests moeilijk haalbaar, ik hoor helaas meer mensen die er last van hebben. dat demotiveert veel spelers om het event voortijdig te stoppen. in mijn geval ook...boekrollen die ik moet betalen en de handel die plat ligt en geen...
Bovenaan