• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. KEIZERINKAREN

MA maakt weer opeens andere onderdelen

Frank gereageerd nu en er zal na gekeken worden. Dus duimen maar dat het lukt vanavond. Meer dan hun best kun je niet verwachten.
  2. KEIZERINKAREN

word nu toch wat dramatisch voor degene die naar hoofdstuk 5 is terug gefloten. s-gs pleiten en kan ook niet handelen er in op markt. toren kan hij dus ook niet meer verder beklimmen. hopen nu toch op een spoedig herstel. maar tot nog toe geen gehoor gehad op zijn melding. zijn ws vrolijk aan...
  3. KEIZERINKAREN

Is overal hommeles vandaag. Hier in de bs ook ma's die dolgedraaid zijn. Of ineens beland in hoofdstuk 5 terwijl je in constructen zit Moet er de humor maar van inzien. Zal wel weer opgelost worden.
  4. KEIZERINKAREN

Opgelost Aanbieding werkt niet

Toppie, bedankt voor de reactie. Wachten we rustig af.
  5. KEIZERINKAREN

Opgelost Aanbieding werkt niet

Exclusieve aanbiedingen waaronder de schemeringfeniks werkt niet. Zodra ik wil kopen krijg ik een foutmelding en ververst de pagina zich. Rest van de bs leden hebben hetzelfde probleem.
  6. KEIZERINKAREN

Vrede ook in ELvenar

Mijn eigen Bs zitten gelukkig hartelijke lieve mensen in. Die nu ook alle steun geven in zoverre mogelijk is. Berichten kwamen van buiten de Bs. Van spelers die hij door de jaren heen heeft leren kennen en in zijn hart had gesloten. Extra pijnlijk dus.
  7. KEIZERINKAREN

Vrede ook in ELvenar

Zou ook niet vooraan staan om iemand te rapporteren bij support. Zou me ook afvragen of ik daar wel goed aan zou doen en niet nog meer negatieve energie over desbetreffend persoon zou uit zaaien. Denk dat meeste oproerkraaiers het zelf al moeilijk genoeg hebben. Teleurgesteld in real live. En...
  8. KEIZERINKAREN

Vrede ook in ELvenar

Nou krijg ik reacties dat het wel erg zwaarmoedig is maar hoe moet ik het anders benaderen als je verneemt dat een zeer lieve speler die geen mens kwaad doet wordt bestookt met mails die het daglicht niet kunnen verdragen. Speelt het spel om even zijn gedachte te kunnen verzetten, even...
  9. KEIZERINKAREN

Vrede ook in ELvenar

Vrede in Elvenar. Sta er af en toe verbaast van hoe mensen met elkaar omgaan maar dat het zelfs in een spelletje gebeurd is toch wel het toppunt. Kom de vreemdste karaktertrekken tegen van schijnheiligheid tot vreselijke opmerkingen naar medespelers toe. Ergste is dat dit gebeurd zonder enig...
  10. KEIZERINKAREN

Geen bug Beloningen toren en toernooi niet ontvangen.

Heeft nu wel netjes een schrijven terug gekregen. Dus zeg het maar..... Toeval of toch even onder de aandacht gebracht.
  11. KEIZERINKAREN

Is noodgreep. Wat ik al zei ie de zoveelste keer en elke keer bericht naar support gedaan. Krijgt dan wel via die weg alsnog de prijzen maar tot nu toe verder geen oplossing. Word nu niet echt als leuk ervaren.
  12. KEIZERINKAREN

Medespeler in mijn Bs "Welfie" heeft voor de zoveelste maal een ticket gestuurd omdat ze na afloop toren en toernooi geen prijzen ontvangt. Kan dit opgelost worden? B.v.d. Groetjes Karen
  13. KEIZERINKAREN

Beginnende speler op Winyandor

Bij ons ook nog plek. Uitnodiging gestuurd Imma. Snap je iets niet of wilt ergens meer van weten. Gooi het op chat. Krijgt goede raad en helpen je eventueel met goederen om je op weg te helpen. Groetjes en fijn weekend Karen
  14. KEIZERINKAREN

The Challenge zoekt sterke legereenheden

Onze doelen inmiddels bereikt. Slepen wekelijks de 19 kistjes binnen en torentje goud Zoeken nu nog spelers die onze dubbelen kunnen vervangen. Zin in om onze triomfen mee te vieren en je prijzenkast goed gevuld te hebben? We verwelkomen je van harte als je een leuk staaltje kan knokken en een...
  15. KEIZERINKAREN

Zin in een nieuwe uitdaging? Ons doel is om naast toren goud zoveel mogelijk kistjes weten te behalen om uiteindelijk wekelijks de 19 binnen weten te slepen. Ben jij een stevige knokker die wekelijks nabij de 7000 punten scoort en heb je interesse? Stuur dan een berichtje naar Fabulous...
  16. KEIZERINKAREN

Chromebook zwart beeldscherm

Bedankt, zal het doorgeven in de hoop van....
  17. KEIZERINKAREN

Is net nieuw maar spel laad zeer langzaam op met de app van elvenar
  18. KEIZERINKAREN

Weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt gehaald maar is iig geen telefoon/tablet" met toetsenbord. Een chromebook is een laptop die draait op Chrome OS, een besturingssysteem dat is ontwikkeld door Google. Deze laptops zijn ontworpen om te worden gebruikt terwijl u verbonden bent met het...
  19. KEIZERINKAREN

Mijn spelersmaat heeft een chromebook Lenovo gekocht maar krijgt in het spel een zwart scherm. Andere sites geen problemen mee ook niet op you tube. Iemand een idee ofwel een oplossing hiervoor. Bvd. Karen
  20. KEIZERINKAREN

Zin in een nieuwe uitdaging? Ons doel is om naast toren goud zoveel mogelijk kistjes weten te behalen om uiteindelijk wekelijks de 19 binnen weten te slepen. Ben jij een stevige knokker en heb je interesse? Stuur dan een berichtje naar Fabulous Alex of KEIZERINKAREN
Bovenaan