• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Ons forum moet blijven

zeepaardje
  2. Nederzettingsgoederen productie versnellen?

Jawel,bloeiende handelaar verhoogt ook de produktie in de gatsrasgebouwen.
  3. BSA prijzen veel te vaak uitgedeeld

Oke. Dank je wel Frank. Het is duidelijk. :)
  4. BSA prijzen veel te vaak uitgedeeld

De broederschap-ervaringspunten hebben ze bij ons allang weer teruggevorderd:-((
  5. Keuze vechtstad of handelsstad

Mountaindew, als je een andere BS zoekt, dan ben je bij ons, "four seasons" van harte welkom. We halen iedere week zeker10 kistjes met het toernooi.
  6. four seasons zoekt actieve spelers

We hebben nog steeds 3 plaatsen vrij.
  7. Randje wereldkaart

Da's wel vreemd, pats 64. Fijn dat je nu weer op een betere plek zit. Hopelijk ga ik binnenkort ook weer verhuizen. Heb nu 84 goudmijntjes aan de linkerkant.
  8. Randje wereldkaart

Ik zit daar nog dichterbij dan Pats, en ik kan daar gewoon verkennen. Ik krijg dan wel alleen goudmijntjes en geen steden.
  9. four seasons zoekt actieve spelers

Hallo allemaal, We zijn een top 20 BS met weinig verplichtingen. Het enige wat wij vragen is dat je actief moet zijn en dat je geregeld burenhulp geeft. Desondanks halen we zeker iedere week 10 kistjes met het toernooi en vaak meer. Je mag bij ons in jouw eigen tempo spelen en op jouw eigen...
  10. Zeer gezellig broederschap zoekt leden

We hebben weer plaats voor 4 nieuwe spelers.
  11. uitbreiding harmoniebos >3

Opslagvortex is een oud wonder, als je die tot level 14 upt, dan kun hoef je het portaal niet tot 4 te uppen om het hoofdstuk uit te kunnen spelen.
  12. Zeer gezellig broederschap zoekt leden

Inmiddels zijn we een top 20 BS. Iedere week halen we 10 kistjes of meer met het toernooi. De toren word ook beklommen, maar is niet verplicht. Ieder speelt op zijn eigen tempo en manier. We zijn op zoek naar 2 actieve spelers. Spreekt jou dit aan, stuur dan een berichtje naar zeepaardje of naar...
  13. Wie weet waar de Calama karaf staat

In de marmerfabriek vanaf level 32
  14. Feedback hoofdstuk 18 - Teamgeest!

Daardoor heb ik al weinig zin om met de handelaar aan de gang te gaan. Ik heb het gevoel dat je heel slecht aan oermineralen kunt komen.
  15. We verdelen 3000 diamanten! - Inzendingen

:) :diamond:Wow. 500 diamanten gratis te winnen. Ik doe zeker mee.
  16. Traaaaaag

Ik heb er ook enorm veel last van.
  17. Niet reproduceerbaar spookmeldingen + sleutels worden niet meer opgeteld.

Sinds 2 dagen krijg ik heel vaak spookmeldingen bij berichten, notificaties en bij de menu's. Bijvoorbeeld bij notificaties zie ik soms dat ik wel 34 berichten heb. Als ik er op klik is er helemaal geen nieuws bijgekomen. Ook komen berichten vaak heel laat binnen en de sleutels die ik in mijn...
  18. Feedback wintermagie 2020

Van de middag om 4 uur begint de toren weer.
  19. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Dank je wel polderfamke:)
  20. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Weet iemand wat directe effecten zijn? Dit is ook een taak voor hoofdstuk 17.
Bovenaan