• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. royjesse

Uitbreiding stad

Dank voor jullie antwoorden
  2. royjesse

Uitbreiding stad

Hmmmm 470 dus nu kun je alleen ruimte nog maar kopen ????
  3. royjesse

Uitbreiding stad

Hoi normaal krijg je na het voltooien van een provincie het aantal te zien die je nog nodig bent voor een uitbreiding . Ik zie dat dus niet meer ?????? Is dit een bug ? Ook als ik in me hoofdscherm op verplaatsen klik en en nieuw stuk aan klik kan ik niet zien hoeveel provincies ik nog nodig ben...
  4. royjesse

Evenement: spoiler 'Een valentijns bruiloft 2018' opdrachten en beloning

Weet iemand al wanneer het begint ?
  5. royjesse

Feedback broederschapsavonturen

is het al bekent waneer die van start gaat dan ?
  6. royjesse

Evenement: spoiler 'Halloween 2017', opdrachten en beloningen

'nou wat weer een opdrachten :-) ook echt wel te doen en zeker helpen die 3 Min Boosters Didi1 :D:D
  7. royjesse

Feedback release 1.39

Heb ook zeer veel stream fouten om de haveklap dus f5.
  8. royjesse

Respect voor de mods maar zit me toch wel iets dwars. 1 Hoe kan het dat er op de andere fora's ENG en DE wel de info staat en hier niet ? 2 Dat de mods nu ook niet meer reageren hier? Hier op dit forum moeten we toch de info weghalen wat er maar niet komt en nog steeds niet is . Zou een reactie...
  9. royjesse

Tjee wat weer super informatief hier ik sta echt versteld hier hoor dit slaat werkelijk alles . Nou ik weet het ben eruit voor mij hoeft het niet meer hoor lol. Haal die WP"s er maar weer af.
  10. royjesse

Heb het bloemetje kaal Didi ik kom uit op wel :-)
  11. royjesse

Met alle respect voor de mods hier hoor maar een beetje meer info zou niet misstaan hier . BV Wanneer is de geschatte tijd dat het gaat beginnen ? Wat gebeurd er met de Badges die verloren zijn gegaan? Vele vragen hier en weinig info zo wek je geen vertrouwen op en krijg je dat iedereen straks...
  12. royjesse

23:59 uur is ook nog vandaag :-)
  13. royjesse

Goede Communicatie weer erggggggg duidelijk ook we weten tenminste wat we moeten doen . Gewoon overslaan en door pfffff
  14. royjesse

Denk het niet hebben ze een week taak aan dan denk ik
  15. royjesse

Bij ons in de BS al wel mensen die geint hebben die zijn dat ook kwijt neem ik aan en kan misschien iemand even reageren wat er nu aan de hand is ?
  16. royjesse

en stil is het weer
  17. royjesse

zo en weer weg hoop niet dat wat al geint was aan goederen nu weg is ????????????
  18. royjesse

Vaag denk dat er vergeten is de boel te resetten
  19. royjesse

volgens mij wel hoor ik ben met een 48 uur opdracht bezig tussen door doe ik dus andere kortere tussendoor.
  20. royjesse

Is er al iets bekent wanneer het dan wel begint ?
Bovenaan