• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. Feedback broederschapsavonturen

Hoi Didi, Bedankt voor de reactie , jammer maar dan kijken we gewoon weer uit naar de volgende ! Groetjes WiDu
  2. Feedback broederschapsavonturen

Hoi , misschien heb ik eroverheen gelezen , maar is er al iets bekend of het broederschapsavontuur nog doorgaat !:confused:
  3. Feedback broederschapsavonturen

Heel vreemd alles weg , maar ik kon ook mijn badges niet inleveren :(
  4. Stadsuitbreiding: ik kan mijn uitbreiding niet meer vinden.

Bedankt voor het wakker maken :);)
  5. Stadsuitbreiding: ik kan mijn uitbreiding niet meer vinden.

Oh , wat ben ik een muts , natuurlijk munten te weinig :rolleyes::oops: das stom ;)
  6. Stadsuitbreiding: ik kan mijn uitbreiding niet meer vinden.

Hoe doe ik dat :confused:
  7. Stadsuitbreiding: ik kan mijn uitbreiding niet meer vinden.

Goeie morgen , Ik weet niet of ik her goed zit maar ik heb wel een dergelijk probleem ! Ik ben met stadsuitbreidingen bezig , nu had ik er 2 van de vrijgespeelde provincies en 3 van de vrijgespeelde hoofdstukken ! Wat er nu gebeurd , de eerste 2 plaats ik , dat gaat goed daarna 1 van de andere 3...
  8. Feedback voor het gemaskerde bal.

Klopt , ben wel benieuwd in hoeverre het verbeterd is :)
  9. Feedback voor het gemaskerde bal.

Bedankt voor de info , we gaan het zien ;)
  10. Feedback voor het gemaskerde bal.

Bedankt voor de info Didi :)
  11. Feedback voor het gemaskerde bal.

Kan iemand zeggen uit hoeveel opdrachten het bestaat en hoe lang het event duurt !;)
  12. Evenement: spoiler 'Een vriendelijke boom 2017' opdrachten.

Ja ik dacht wel dat hij dan zeker boven de 11 geüpgraded zou moeten zijn , jammer voor je !
  13. Evenement: spoiler 'Een vriendelijke boom 2017' opdrachten.

Ik zat vast bij 16 , onderzoek technologie , in de tussentijd ben ik een bonusfabrek aan het ugraden , nu is deze klaar en kom ik erachter dat deze telt voor de opdracht ! Is dit raar of snap ik het niet !! Wel fijn natuurlijk :)
  14. Oude Wonderen: waarom veranderen bepaalde OW's van uiterlijk?

Ja Vlaai , ik dacht al dat je dit zou tegenkomen en commentaar zou geven ;)
  15. Oude Wonderen: waarom veranderen bepaalde OW's van uiterlijk?

Ik dacht het wel maar wilde er zeker van zijn , bedankt lord Daniël :)
  16. Oude Wonderen: waarom veranderen bepaalde OW's van uiterlijk?

Even een vraag , zalen onder de berg , moet deze persé aan de weg staan !
  17. Rasgoederen: teveel vraag naar paddestoelen der wijsheid, kan dit gewijzigd worden?

Hoi Aiki , bedankt , ik ben er inmiddels al achter , dit is weer een afd. waar je een lange adem moet hebben ;)
  18. Rasgoederen: teveel vraag naar paddestoelen der wijsheid, kan dit gewijzigd worden?

Lord Soth, bedankt ik denk dat ik het nu snap , waarschijnlijk niet goed gekeken !
  19. Rasgoederen: teveel vraag naar paddestoelen der wijsheid, kan dit gewijzigd worden?

Misschien een domme vraag , maar om de paddenstoel der wijsheid te kunnen maken moet ik diamanten betalen , is dat niet vreemd ? Groetjes WiDu
Bovenaan