• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. xeses

Feedback: Hoofdstuk 21 - De Valloriaanse Legende

Merci Sandelf :cool:
  2. xeses

Waarvoor dient deze, kan hem ook nergens terug vinden???
  3. xeses

Ik ben er klaar voor....:cool:
  4. xeses

Feedback: Waterpracht-evenement

Lekker hahaha heb ik de opdracht van event stort 3x is ze verdorie gaan wandelen.....:D:D en mijn verkenner is nog 60 uur onderweg....
  5. xeses

Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

De waakzame Uil... hij beschermd en waakt over mijn Elvenstad. Zit hoog en kan zo alles overzien.
  6. xeses

Filmrolletje

Op Arend kon ik mana en zaden verhogen in de arbeiders hut, en ik speel niet mobiel alleen via laptop.
  7. xeses

Filmrolletje

Ja ik heb er 2 gehad op winy en op Arend 1, en in de arbeidershut heb je nu een hobbykamer waar je productie 20% omhoog kunt gooien.
  8. xeses

Vakantiemodus

Ik ben wel voorstander voor een vries periode.
  9. xeses

Land verplaatsen

+1
  10. xeses

Feedback - Wintermagie 2022

@ Aeva Bedank!!!
  11. xeses

Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

@ Bor de wolf, bedank voor je antwoordt. Ik ben bijna klaar met hoofdstuk ontwikkelings boek is vol, dus nog een paar opdrachten. groetjes xeses
  12. xeses

Ik heb het ergens gelezen maar kijk er nu schijnbaar overheen.... Dus vraag ik het maar.... Ik heb nu 17 ensembles staan, nr 18 is in de maak:p . Nu de vraag als ik mijn harmoniebos op lvl4 heb staan. kunnen die ensembles dan weg? bedank alvast voor het (waarschijnlijk dubbel antwoordt).
  13. xeses

Bedank AlbetDeWijze en Bor de Wolf voor de reatie..... doe het verder wel rustig aan :cool::D
  14. xeses

Ik heb van alle ensembles 4 stuks, dus als ik goed begrijp moet je er nog meer hebben om op LVL 4 te komen klopt dat???
  15. xeses

Crowd of Heroes II

Crowd of Heroes II is op zoek naar actieve spelers. Door ziekte en stoppen is in onze BS plek vrij gekomen. We zijn een open broederschap waar samenwerking, een actieve houding en respect wordt verwacht. Heb je wat nodig, heb je vragen of heb je gewoon zin in een praatje schroom dan niet om...
  16. xeses

Crowd of Heroes

Crowd of Heroes is op zoek naar actieve spelers. Door ziekte en stoppen is in onze BS plek vrij gekomen. We zijn een open broederschap waar samenwerking, een actieve houding en respect wordt verwacht. Heb je wat nodig, heb je vragen of heb je gewoon zin in een praatje schroom dan niet om je...
  17. xeses

@ Bor de wolf - ik heb die 2 gemaakt toen opdracht open stond. @ Jan H. Post - ik heb de rechter gebruik, dus ga links doen. merci... en top gelukt
  18. xeses

vraagje hoe maak ik componeer een treant-balade. heb 2 van deze gemaakt maar is het dus niet ???
  19. xeses

Opgelost Upgraden stadhuis

:cool: wilde deze net melden want dat zou ik niet halen haha
  20. xeses

account verwijderknop

Ik lees het net op FB....
Bovenaan