• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

1. gagaman

Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

Drakenboekrol omdat dat draakje er zo leuk uitziet;):)
  2. gagaman

Toernooi: Broederschappen rang en progressie

Geniet van je dagje uit! Gegevens van the Quest zijn nu ingevoerd.
  3. gagaman

Toernooi: Broederschappen rang en progressie

Namens The Quest wil ik je even bedanken voor dit superfijn initiatief. Ziet er super uit!
  4. gagaman

<onvoldoende bespreking> Speler van de week: tool om te belonen

@Aiki De verloren manschappen waren een voorbeeldje, maar je opmerking is helemaal terecht. Misschien zou een (aarts)magier meer info over de BS-leden moeten krijgen vanuit het spel. Het beloningssysteem zelf zou ik niet geautomatiseerd vanuit het spel laten verlopen. Het lijkt me leuk dat elke...
  5. gagaman

<onvoldoende bespreking> Speler van de week: tool om te belonen

Binnen onze BS kiezen we elke week een ‘speler van de week’. We kiezen die op basis van verschillende factoren: Hoeveel keer heb je burenhulp gegeven? Speel je (heel) actief mee in de toernooien? Ben je in verhouding het meeste gestegen qua punten Hoe is je inzet voor de BS? Neem je regelmatig...
  6. gagaman

The Quest zoekt...

Is jou doel om zo snel mogelijk te groeien? Ben je competitief ingesteld? Gebruik je in je zoektocht naar groei alle middelen die voorhanden zijn, zoals burenhulp, toernooien, samenwerken,...? Dan is The Quest iets voor jou! We willen een gezellige broederschap vormen die sterk ingesteld is op...
Bovenaan