• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ik ben nieuw op het forum

DeletedUser4384

Guest
Goedemorgen allemaal.

Ik ben nieuw op het forum. Ik heet Anita en ik ben 32 jaar. Ik speel het spel al een tijdje. Ik had me nooit echt verdiept in het forum maar het is hier eigenlijk hartstikke gezellig!! Ik begin in het spel nu net met onderzoeken in level 6. En ik wil alles tegelijk.....alles upgraden en ook een goeie kazerne en oefenterrein en wapenkamers hihi maar dat gaat niet altijd.....keuzes maken haha.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Anita
 

DeletedUser2975

Guest
Goedemorgen allemaal.

Ik ben nieuw op het forum. Ik heet Anita en ik ben 32 jaar. Ik speel het spel al een tijdje. Ik had me nooit echt verdiept in het forum maar het is hier eigenlijk hartstikke gezellig!! Ik begin in het spel nu net met onderzoeken in level 6. En ik wil alles tegelijk.....alles upgraden en ook een goeie kazerne en oefenterrein en wapenkamers hihi maar dat gaat niet altijd.....keuzes maken haha.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Anita
Welkom hier Anietje, het enthousiasme spat er bij je vanaf. Veel plezier hier op het forum en heel veel plezier en succes met je stad.
 

DeletedUser3012

Guest
@Anietje86 welkom op het forum.
Verder nog veel plezier met het spel!
Groeten MB
(de enige echte magische boon;))
 

DeletedUser3722

Guest
Van harte welkom op het forum.
En op veel speelplezier.
 
Anietje zelf ben ik ook nog vrij vers in het spel maar merk dat hier allerlei antwoorden te vinden zijn. Tussen het verbouwen en provincies vrij spelen is hier zo veel te lezen dat je af en toe niet in de gaten hebt dat je al veel te lang achter het scherm zit.
 
Bovenaan