• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Productieuitdaging meerdere keren vervullen?

Hallo daar,

Ik zou graag willen weten of het ook mogelijk is om de productieuitdaging meerdere keren te vervullen. Ik vind de beloning van de feniksartefact wel erg interessant en zou wel willen proberen om het geheel 2 keer te vervullen zodat ik ook 2 feniksartefacten zou kunnen halen.

Iemand die er meer over weet?

Marian
 

DeletedUser3012

Guest
Ik denk niet dat dat kan. Heeft bij de vorige uitdagingen ook nooit gekund. Ik heb aan 1 artefact wel genoeg, want ik heb mijn feniks op 9 staan. Het zou wel leuk zijn, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Misschien komt er nog een keer iets waar je een artefact mee kunt winnen. Dit lijkt mij erg waarschijnlijk.
 
Ik verwacht het eigenlijk ook niet, maar zou wel leuk zijn..... Heb mijn feniksartefacten over 2 feniksen verdeeld. De gouden en de vuurfeniks.
 

DeletedUser3012

Guest
Ja, ik heb er maar één staan, want ik wilde een volgroeide feniks in mijn stad hebben.
En vuur hè, want wat is er nou beter dan per twee dagen een gastrasbooster én twee runenscherven!
Ik weet zeker dat ze nog wel meer kansen geven om die artefacten te winnen. Baal ik even dat ik mijn andere twee feniksen heb verbroken!
 
Ik heb ze alle drie staan, ben er wel blij mee. Had dat gastrasbooster en de runescherven niet zien staan, maar dat komt omdat die van mij nog niet zo ver geevolueerd is.
 

DeletedUser3012

Guest
Had dat gastrasbooster en de runescherven niet zien staan, maar dat komt omdat die van mij nog niet zo ver geevolueerd is.
Had je kunnen zien staan als je de evolutie informatie had bekeken. Zo heb ik gekozen waarvoor ik zou gaan, enfin, er komt wel weer een nieuwe uitdaging
 

DeletedUser2239

Guest
Ik zou graag willen weten of het ook mogelijk is om de productieuitdaging meerdere keren te vervullen. Ik vind de beloning van de feniksartefact wel erg interessant en zou wel willen proberen om het geheel 2 keer te vervullen zodat ik ook 2 feniksartefacten zou kunnen halen.

Marian

Ik zou al blij zijn als ik het één keer af krijg. Om 5400 punten te halen in 3 dagen met 4 3-uurs producties en 1 9-uurs productie per dag, moet je 30 fabrieken hebben om het te halen. of hele bakken spreuken erop los laten.
Voor de werkplaats uitdaging kreeg je bijna dubbel zoveel punten per 3 uurs productie en je hoefde maar naar 4250 punten. Dat was te doen
 
Ik ga de nieuwe nu wel voor de vuurfeniks gebruiken, heb die ook al een paar levels geevolueerd en daar komt er straks dus weer bij. Ik kan het makkelijk omdat de zogenaamde spirituele goederen veel meer in medailles in dezelfde tijd leveren (40 in plaats van 10 voor 3 uursproductie), maar dat komt wel doordat ik al heel ver in het spel ben. Ben bijna weer door mijn hele boom heen, nog 1 vakje....
 

DeletedUser234

Guest
@marian-1953 Nee helaas dat kan niet, ik heb hem af en kan niet nog een keer. :(

Als iemand producties te kort komt, ik had nog niet de helft geïnd en ik had hem al af, dus kom maar bij mij halen. ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Heb hem nu ook klaar. Het kan echt niet. Feniks wel op 10 tho.
Ik had ook niet zo veel gehad aan meer, want heb mijn andere feniksen verbroken:(
 

DeletedUser2239

Guest
Ik kan het makkelijk omdat de zogenaamde spirituele goederen veel meer in medailles in dezelfde tijd leveren (40 in plaats van 10 voor 3 uursproductie)

Hmm, mijn maansteen fabriek geeft gewoon 10 medailles voor een 3 uurs productie
 

DeletedUser234

Guest
dat is vast door de invloed vd femiks @Willem1215 of door iets anders, de voorwaarden zijn voor iedereen hetzelfde.
 

DeletedUser2239

Guest
spirituele 3 uur productie staat op de plek van de 1 daagse productie. en de spiritueel 9 uur op die van de 2 daagse productie.
Deze geven dan ook 40 en 60 medailles.

Deze optie heb je enkel bij fabrieken van level 24 of hoger.

Ik heb bij de volgende oogst nog eens goed opgelet en naast de opbrengst stijgen 10 medailles op. Er worden er echter 40 bijgeteld. Het klopt dus wel, maar ook weer niet ;)
 

DeletedUser4388

Guest
Hallo daar,

Ik zou graag willen weten of het ook mogelijk is om de productieuitdaging meerdere keren te vervullen. Ik vind de beloning van de feniksartefact wel erg interessant en zou wel willen proberen om het geheel 2 keer te vervullen zodat ik ook 2 feniksartefacten zou kunnen halen.

Iemand die er meer over weet?

Marian

Ik heb afgelopen week geprobeerd meerdere artefacten te verzamelen, maar helaas. Zodra de 5400 punten vol zijn stopt het. Mocht het een probleem zijn om dat aantal te halen is er een mogelijkheid om het aantal verdiende medailles te vergroten. Wat ik heb gedaan is op alle lege plaatsen op mijn map hout- en marmerfabrieken van lvl-1 te plaatsen. Leveren niet veel extra productie, maar wel elke 3 uur net zoveel medailles als een lvl-20 fabriek.
 
Bovenaan