• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Leeftijd?

DeletedUser3012

Guest
Hallo. Ik vroeg me af hoeveel spelers eigenlijk onder de twintig jaar jong zijn. Volgens mij zijn dat er niet zo veel namelijk.

Ben ik 1 van de - weet ik veel, ongeveer - 23 spelers die onder de twintig dan?
 

DeletedUser2114

Guest
Ik ben onder de 20... Maar er zijn er inderdaad heel weinig in dit spel. Ik ben best ruim de jongste in mijn BS en in mijn vorige BS was ik dat ook.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik ben niet de jongste in mijn BS de jongste is 11 bij ons
 

DeletedUser234

Guest
Onze jongste was 12 en we hebben ook een lid van 15 jaar gehad, maar zij hadden beiden het geduld niet voor dit spel. Ik denk dat je als jonkie jezelf wel een compliment mag geven als je wel het geduld hebt.
 

DeletedUser234

Guest
Dus ze zijn gestopt?

Yep, vandaar 'was' en 'gehad' die leden hebben we niet meer.
Onze jongste was 12 en we hebben ook een lid van 15 jaar gehad

Ik weet verder ook niet van al onze leden precies hun leeftijd, maar als iemand met pensioen gaat is hij geen 18 meer en iemand die een baby krijgt is geen 80, dus soms krijg je wel een beetje beeld van iemand daardoor, maar leeftijd is verder niet belangrijk, dus ik vraag er nooit specifiek naar en wij vieren geen verjaardagen ofzo met de bs. ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik mag me nog 2 dagen lang 19 noemen :)

Over het algemeen merk ik aan de supportaanvragen en reacties op het forum dat het type speler dat Elvenar speelt in ieder geval zich vaak volwassen gedraagt (dat is bij andere spellen van InnoGames wel anders).
 

DeletedUser3012

Guest
Ik weet verder ook niet van al onze leden precies hun leeftijd, maar als iemand met pensioen gaat is hij geen 18 meer en iemand die een baby krijgt is geen 80, dus soms krijg je wel een beetje beeld van iemand daardoor, maar leeftijd is verder niet belangrijk, dus ik vraag er nooit specifiek naar en wij vieren geen verjaardagen ofzo met de bs. ;)
Ik weet ook niet van iedereen de leeftijd specifiek, alleen van de leden die ik ook in real life ken. We hebben onze oude BS opgericht samen met mijn vader en mijn broertje (hij is de gene van 12 jaar).
 
In mijn vorge bs zit een jongen van een jaar of 9
En mijn zoontje van 9 speelt ook nog af en toe. Hij vindt vooral het vechten leuk
 

DeletedUser3012

Guest
In mijn vorge bs zit een jongen van een jaar of 9
En mijn zoontje van 9 speelt ook nog af en toe. Hij vindt vooral het vechten leuk
Ik vocht handmatig tot orks en kobolden. Toen kreeg ik een probleem met voorraden, en kon ik niet meer goed trainen, want dat kostte veel te veel. Nu is dit probleem over, dus ga ik wel weer vechten. Het is een erg leuk principe namelijk. Mijn vader popelt altijd als er een nieuwe eenheid gepromoveerd gaat worden, want hij vecht elk gevecht handmatig, en haalt toernooiscores van 2000. Ik hoop snel weer te vechten. Nu zit ik in halflingen opgescheept met die boerderijtjes. Ze zien er wel schattig uit hoor, maar ik vond zelfs de nederzetting van orks en kobolden interessanter om naar te kijken. Mijn vader zit nu bijna in Amuni, en broertje is een boself. Hij heeft een 170% cultuurbonus uit zichzelf. Daar is zijn hele stad ook op ingericht. Bijvoorbeeld maar 6 werkplaatsen, een paar huizen en maar 1 wapenkamer. Voor de rest gebruikt hij orkschuilplaatsen. Had wel geluk dat er een event kwam vlak voor ik naar halflingen ging, want toen heb ik 6/7 gouden paleizen weten te scoren, zodat ik, voordat ik ze überhaubt uit hoefde te geven, al 90.000 zaden had verzamelt. Trouwens, ik heb nooit geweten dat er ook kinderen van 9 dit spel spelen. Dacht altijd dat mijn broertje de jongste was. Er zijn altijd jongeren, blijkt dan.
 
Ik mag me nog 2 dagen lang 19 noemen :)

Over het algemeen merk ik aan de supportaanvragen en reacties op het forum dat het type speler dat Elvenar speelt in ieder geval zich vaak volwassen gedraagt (dat is bij andere spellen van InnoGames wel anders).
Wow, das jong...........vergeleken met mij dan...65 :eek: :)
 
Yep, vandaar 'was' en 'gehad' die leden hebben we niet meer.


Ik weet verder ook niet van al onze leden precies hun leeftijd, maar als iemand met pensioen gaat is hij geen 18 meer en iemand die een baby krijgt is geen 80, dus soms krijg je wel een beetje beeld van iemand daardoor, maar leeftijd is verder niet belangrijk, dus ik vraag er nooit specifiek naar en wij vieren geen verjaardagen ofzo met de bs. ;)


En anders alvast gefeliciteerd iedereen....lang zal iedereen ...in de Gloria ...hieperdepiep...:)
 
Bovenaan