• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wij zoeken nieuwe leden

Wij zoeken nieuwe leden

Wie zijn wij:
wij zijn een kleine broederschap, WannyWondereWereld genaamd
Wat zoeken wij: nieuwe leden ook beginnende spelers.
Wat bieden wij:hulp bij problemen en eerlijke handel
Hoe spelen wij: heel relaxt en juist voor de fun
Wat verlangen wij: dat u pret beleefd, en wanneer u wil meedoen aan het BSA, toernooi, regelmatig burenhulp bieden, en een eerlijke handel bedrijven met 2 sterren anders in overleg met de andere spelers
Als u zich bij ons wil aansluiten zend dan een mailtje naar Wanny, Chilly Pepper, of naar mij Elvenis
Wij kijken er al naar uit u te verwelkomen

Elvenis Magiër
 
Laatst bewerkt:
Spelers die nog niet bij een broederschap zijn aangesloten en graag het broederschaps avontuur willen mee maken, nu is het moment kom bij ons wannyswonderewereld, wij hebben nog enkele plaatsen vrij, en beleef het spannend BSA
Mailtje Naar Wanny, Chilly Peper of naar mij Elvenis is voldoende, wij heten u van harte welkom
 
Spelers die nog niet bij een broederschap zijn aangesloten en graag het broederschaps avontuur willen mee maken, nu is het moment kom bij ons wannyswonderewereld, wij hebben nog enkele plaatsen vrij, en beleef het spannend BSA
Mailtje Naar Wanny, Chilly Peper of naar mij Elvenis is voldoende, wij heten u van harte welkom
goedemorgen,mijn naam is lonewolf en ik zit nu in een broederschap die erg ingeslapen is,wat ik erg jammer vindt want ik hou erg van b.v de broederschapsavonturen,mijn grondstoffen zijn staal,boekrol en elixer.ik hoor nog wel van jullie en mochten er nog vragen zijn stel ze gerust. met vriendelijke groet,lone wolf
 
Beste lone wolf63
Met een mailtje naar mij Elvenis kan ik u bezoeken en als u wil u in onze BS opnemen
Groetjes Elvenis Magiër
 
Als u niets van Wanny hoort mag u altijd een mailtje naar mij zenden, dan antwoord ik u zo vlug mogelijk, er is nog 1 plaatsje vrij
Groetjes Elvenis
 
We hebben terug 1 plaatsje vrij wie wil zich bij ons aansluiten? ook beginnende spelers zijn bij ons van harte welkom
 
Wij van wannyswonderewereld hebben weer 2 plaatsen vrij als u een broederschap zoekt ben u bij ons van harte welkom ook beginnende spelers
 
Wij van wannyswonderwereld zoeken nog 4 mede spelers, beginnende of ervaren spelers zijn welkom, het enige dat we vragen is eerlijke handel, regelmatig mee doen met toernooien en BSA's en voor de rest have fun
mailtje naar wanny of mij elvenis
 
Bovenaan