• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap event

Iemand al iets gelezen/gehoord wanneer nieuwe BS event start? Vaak rond 7 dagen na Beta (was 11 maart) maar nog niets gezien
 
Resultaten uit het verleden doen ons wel voorbereiden, maar bieden geen garantie dat dat niet voor niets is.... Ik heb ook nog niets vernomen.
 

DeletedUser

Guest
Op ßeta was de aankondiging pas op zondag voor de maandag dat het begon, dus verwacht hier eigenlijk pas de 24e iets.
 

DeletedUser3591

Guest
had gehoopt dat het vandaag zou starten, bs is al druk bezig haha
 
Op ßeta was de aankondiging pas op zondag voor de maandag dat het begon, dus verwacht hier eigenlijk pas de 24e iets.

Op beta is het de 11e begonnen dus we hadden het de 18e hier verwacht. Maar goed Inno kan natuurlijk besluiten om dit keer geen bsa te doen...
 

DeletedUser

Guest
Op beta is het de 11e begonnen dus we hadden het de 18e hier verwacht. Maar goed Inno kan natuurlijk besluiten om dit keer geen bsa te doen...
Op ßeta is het BSA een week na einde Carnaval event begonnen. Dat event is hier vorige week pas geëindigd, weekje rust en dan BSA pas. Denk dat er heel veel mensen geklaagd hadden als BSA gelijk na Carnaval zou zijn geweest. :eek:
 

Deleted User - 147694

Guest
Op ßeta is het BSA een week na einde Carnaval event begonnen. Dat event is hier vorige week pas geëindigd, weekje rust en dan BSA pas. Denk dat er heel veel mensen geklaagd hadden als BSA gelijk na Carnaval zou zijn geweest. :eek:

Wij slaan de BSA juist over omdat hij niet meteen begonnen is.
 

Deleted User - 147694

Guest
Veel speelplezier voor de broederschappen/spelers die wel de BSa gaan doen! :)
 
ik ben het even kwijt, maar als je doneert op een route en die wordt niet afgemaakt maar wel een andere route(dus we doen de blauwe route helemaal en andere spelers doneren toch op de groene die niet af wordt gemaakt) krijgt die dan wel de prijzen?
Ik weet dat als je helemaal niets doneert ook niets krijgt maar wat bovenstaande betreft zou ik graag nog even zeker willen weten om terleurstelling te voorkomen.
 
Het maakt niet uit in welke route je iets doneert (al is het maar 1 plank), zolang je een bijdrage hebt geleverd aan een kaart, deel je mee in de prijzen van die kaart!
 
Bovenaan