• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Kan niet meer zien wat fabrieken produceren

DeletedUser3578

Guest
Als fabrieken eenmaal produceren wordt alleen het aantal weergegeven , er wordt niet meer weergegeven wat er wordt gemaakt bv houten kist , houten figuurtjes etc etc heel vervelend als je meerdere items aan het maken bent voor het event
 
Geldt niet alleen voor fabrieken, ook bij werkplaatsen zie je niet wat er geproduceerd wordt.
En bij woongebouwen wordt ook alleen nog het maximale aantal munten weergegeven dat er gemaakt kan worden. De heoveelheid die tussentijds geïnd kan worden is niet meer zichtbaar.
 

DeletedUser234

Guest
Zijn jullie beiden app spelers misschien? Ik kan het namelijk wel gewoon zien en speel niet via de app.
 

DeletedUser2578

Guest
Zijn jullie beiden app spelers misschien? Ik kan het namelijk wel gewoon zien en speel niet via de app.

Ik heb het net gecheckt en bij mij is er ook een omschrijving en hoeveelheid te zien van wat en hoeveel er wordt gemaakt.
 
Bij mij hetzelfde. Ik zie ook niet meer wat ik produceer. Alleen de goederen en aantallen is te zien op de pc. Bij de huizen zie ik de tussenstand ook niet meer.
 

DeletedUser234

Guest
Heb je dat sinds de update van vandaag nog gecheckt?

Toen ik het hier las, heb ik meteen gekeken, maar toen had ik mijn spel al enige tijd open staan. Intussen ben ik offline geweest en heb ik nieuwe producties aangezet en zie ik ook alleen nog maar de stof en het aantal en niet meer de naam vd productie.
 

DeletedUser3139

Guest
Toen ik het hier las, heb ik meteen gekeken, maar toen had ik mijn spel al enige tijd open staan. Intussen ben ik offline geweest en heb ik nieuwe producties aangezet en zie ik ook alleen nog maar de stof en het aantal en niet meer de naam vd productie.

Hier hetzelfde, maar kan ook niet meer zien bij het wijsheidsplein hoeveel leerlingen hij al gemaakt heeft van de nu maximaal 18, dus als ik tussentijds ga innen weet ik niet hoeveel het er dan zijn.. Zelfde met de Valoriaanse heldenmoed
 

DeletedUser4241

Guest
Na een week nog steeds hetzelfde probleem bij alle accounts in mijn bs.
Helaas is hier tot nu toe ook nog niet op gereageerd door inno :-(
Wanneer wordt hier wat aangedaan, het is superlastig!
Je moet het gebouw aanklikken om te zien wat het produceert anders geeft het alleen de hoeveelheid aan !!
 

Deleted User - 147694

Guest
Dat is voor de gebouwen waar je niet op de volledige tijdsduur hoeft te wachten, maar tussentijds met een bonus kunt accepteren zoals je hieronder zien kunt.

Handelsgebouw.jpg


Als de tijd hier korter dan 21u zou zijn zou die 0 x Goddelijke zaden wat anders hebben staan. Verder zie je de volledige dagproductie en de tot nog toe verzamelde hoeveelheid, verder staat er onderaan mijn Verzamelbonus, die nog eens bij de productie opgeteld zal worden..
 
Bovenaan