• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

dia's aankoop verschil

DeletedUser447

Guest
goedenmiddag elvenar team

ik speel dit spel al heel lang op de pc en sinds dat ie op de app is ook op de telefoon
nu is mij een verschil opgevallen wat ik ten aanzien van de kopers van dia's persoonlijk niet eerlijk vind
als je dia's koopt via de mobiel dan betaal je 9,99 voor 1000 diaá
en doe je ditzelfde via de pc dan krijg je er 1400 voor dezelfde prijs
hoe kan dit???

(by the way ik hoop niet dat jullie nu de prijs van de dia's aankoop op de pc gaan gelijk trekken met de telefoon, maar juist andersom wand de pc daar was de prijs al veel langer zo)

vriendelijke groet mark
 
goedenmiddag elvenar team

ik speel dit spel al heel lang op de pc en sinds dat ie op de app is ook op de telefoon
nu is mij een verschil opgevallen wat ik ten aanzien van de kopers van dia's persoonlijk niet eerlijk vind
als je dia's koopt via de mobiel dan betaal je 9,99 voor 1000 diaá
en doe je ditzelfde via de pc dan krijg je er 1400 voor dezelfde prijs
hoe kan dit???

(by the way ik hoop niet dat jullie nu de prijs van de dia's aankoop op de pc gaan gelijk trekken met de telefoon, maar juist andersom wand de pc daar was de prijs al veel langer zo)

vriendelijke groet mark

Als je diamanten koopt in de browser is 100% minus beetje transactiekosten voor innogames. Als je via de app diamanten koopt gaat 30% naar Google of apple.

Daar komt het verschil vandaan
 

DeletedUser447

Guest
Als je diamanten koopt in de browser is 100% minus beetje transactiekosten voor innogames. Als je via de app diamanten koopt gaat 30% naar Google of apple.

Daar komt het verschil vandaan
wow wat een stelletje grapers zijn ze daar dan van google zeg. ik blijv het dan mooi via de browser.
tthanks voor je antwoord
 
Bovenaan