• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Winter evenement

DeletedUser234

Guest
Maar misschien hebben anderen wel hele leuke ideeën en heeft je opmerking straks toch nog een positief gevolg. :D
 
Een persoonlijk bezwaar: (event)opdrachten om T1 en T2 goederen van 1 of 2 dag productie te maken, zijn voor spelers in Elementalen en/of Amuni (sinds de aanpassing van de T4 en T5 fabrieken) toch wel erg lastig geworden… eerst kon je deze doen door T4 of T5 goederen van 3 of 9 uur te maken, nu moet je er (in een toch al overvolle stad) T1 fabrieken voor gaan neerzetten. Dat hoeven weliswaar geen grote (hoger dan level 1) fabrieken te zijn, maar het neemt ruimte in die je toch al tekort komt. Het zou mooi zijn als die aanpassing teruggedraaid werd...
 
Een 1 dags produktie opdracht in 3 uur kunnen doen lijkt me niet de bedoeling.
Het ruimte argument lijkt me daarbij geheel kansloos, zoals altijd.

Altijd fijn als je de reactie van de mods alvast voor ze invult… zo heeft een voorstel voor en aanpassing echt meer kans!
 
Altijd fijn als je de reactie van de mods alvast voor ze invult… zo heeft een voorstel voor en aanpassing echt meer kans!
Net doen alsof de standaard tegenargumenten niet bestaan en er geen oplossing of tegenwoord voor bieden in het voorstel geeft het voorstel ook echt meer kans.

Je voorstel wordt niet beter door mij aan te vallen. Werk liever aan het onderuit trekken van mijn argumenten.
 
Mijn argumentatie leek me voldoende, jij hebt daar een andere mening over... maar als je mijn reactie op jouw opmerking al ervaart als 'aanval', lijkt verder discussieren mij niet zo verstandig of zinvol...
 
Je mag best mijn argumenten inhoudelijk aanvallen, met andere woorden, waarom is 3 uur tijd voor een 1 dags opdracht niet een oneerlijk voordeel voor alle spelers die nog geen t4 hebben, en waarom is het ruimte argument wel steekhoudend.

Dat doe je echter niet. In plaats daarvan zeg je dat ik deze argumenten niet op tafel mag brengen. Dat is een aanval op de boodschapper van het bericht en niet een inhoudelijke discussie over het voorstel.
 
Mijn argumentatie leek me voldoende, jij hebt daar een andere mening over... maar als je mijn reactie op jouw opmerking al ervaart als 'aanval', lijkt verder discussieren mij niet zo verstandig of zinvol...
niet alles moet door een mod beantwoord worden, zij hebben ook wel een leven :)
maar deze vraag is al vaak gesteld op andere fora, en daar heeft een mod wel op gereageerd. Dus de spelers die deze reactie gezien hebben spelen het antwoord dan gewoon door.
Vraag me niet dat te zoeken, als je het per se een modreactie wil zien mag je zelf zoeken.
 

Deleted User - 370874

Guest
Een persoonlijk bezwaar: (event)opdrachten om T1 en T2 goederen van 1 of 2 dag productie te maken, zijn voor spelers in Elementalen en/of Amuni (sinds de aanpassing van de T4 en T5 fabrieken) toch wel erg lastig geworden… eerst kon je deze doen door T4 of T5 goederen van 3 of 9 uur te maken, nu moet je er (in een toch al overvolle stad) T1 fabrieken voor gaan neerzetten. Dat hoeven weliswaar geen grote (hoger dan level 1) fabrieken te zijn, maar het neemt ruimte in die je toch al tekort komt. Het zou mooi zijn als die aanpassing teruggedraaid werd...
Dat eerder de dag en 2 daagse producties met 2 en 9 uurs spirituele goederenproducties konden worden afgerond was een bug die sinds vorig event is opgelost.
Elvenar is een spel van veranderingen en uitdagingen, steeds wordt je uitgedaagd om je aan te passen aan veranderende situaties.
Duurt je scout heel lang?, dan houd je wat provincies op reserve voor evenementen, heb je geen 24uurs en 48 uurs producties meer dan zoek je wat ruimte voor lvl 1 fabriekjes. veranderen gebouwen van vorm dan zoek je een nieuwe manier van je ruimte indelen ect.

Altijd fijn als je de reactie van de mods alvast voor ze invult… zo heeft een voorstel voor en aanpassing echt meer kans!

niet alles moet door een mod beantwoord worden, zij hebben ook wel een leven :)
maar deze vraag is al vaak gesteld op andere fora, en daar heeft een mod wel op gereageerd. Dus de spelers die deze reactie gezien hebben spelen het antwoord dan gewoon door.
Vraag me niet dat te zoeken, als je het per se een modreactie wil zien mag je zelf zoeken.

Een forum-mod heeft een faciliterende functie om het forum actief en gezond te houden.
Als discussies dreigen te ontsporen, zaken niet duidelijk zijn of er onwaarheden worden verkondigd zal de forum moderator deze onder controle brengen, verduidelijken en/of tegenspreken.
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan de interactie tussen de spelers, als spelers vragen van andere spelers kunnen beantwoorden dan laat ik dat graag over aan de spelers. En als er goede discussies worden gevoerd dan hoef ik mij daar niet in te mengen en lees ik mee als observeerder.
Het laatste wat ik wil is dat alleen het woord van een moderator telt en dan andere forumleden buitenspel worden gezet.

Op deze manier krijgen spelers vaak snel antwoord van andere spelers op hun vragen en heb ik nog tijd over voor "een leven" naast elvenar.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je mag best mijn argumenten inhoudelijk aanvallen, met andere woorden, waarom is 3 uur tijd voor een 1 dags opdracht niet een oneerlijk voordeel voor alle spelers die nog geen t4 hebben, en waarom is het ruimte argument wel steekhoudend.

Dat doe je echter niet. In plaats daarvan zeg je dat ik deze argumenten niet op tafel mag brengen. Dat is een aanval op de boodschapper van het bericht en niet een inhoudelijke discussie over het voorstel.

Ik heb nooit gezegd dat je jouw argumenten niet op tafel mag brengen... en verder was het geen 'aanval'; bij discussies denk ik nooit in dat soort termen
 
Bovenaan