• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hebben wij nu nog wel support?

DeletedUser

Guest
@Desi , @Lionell , @Beldroth en @Priscil hebben hier op het forum al afscheid van ons genomen, en nu lees ik net in de Elvenar Chat dat @Thunderace ook stopt als moderator. Blijft er alleen @Duvessa over en @wsids voor de Wiki

Alle respect voor redenen van de moderators die zijn gestopt, maar deze leegloop begint nu toch wel zorgwekkend te worden. Nog los van een ongemodereerd forum, een support die op 1 persoon draait is eigenlijk niet aanvaardbaar voor een spel dat ook betalende klanten heeft.

@Muf-Muf als tijdelijke CM, hoe gaat dit opgelost worden?
 

DeletedUser2665

Guest
Ik vind het al zorgelijk dat zoveel moderators min of meer tegelijk stopten. Da's meestal geen aanwijzing dat het achter de schermen allemaal goed en prettig verloopt.
 

DeletedUser1592

Guest
@Didi1 Ik begrijp je ongerustheid, echter is support momenteel niet onbemand en wordt het forum gewoon gemodereerd. Vandaag is mijn laatste dag, morgen zal het stokje worden overgenomen. Duvessa fungeert al een tijdje als forum-mod dus dat komt helemaal goed. Ik ga er vanuit dat @Muf-Muf morgen ook nog wel even op dit topic zal reageren :)
 
Wellicht is dit topic ook een mooie plek om even een linkje naar deze aankondiging te delen. Hopelijk geeft dat nog wat meer informatie dan dat ik vanochtend al kon delen! :)
Wellicht zou iets meer informatie over het vertrek van grootste deel mods/support want zoals al iemand eerder zei ligt hier vaak een diepere oorzaak of beleidswijziging aan ten grondslag. Ik hoop dat er dit keer eens gewoon een normale uitleg komt.
Daarnaast welke impact heeft een (tijdelijk) zon klein team op vooral support?
 
Wellicht zou iets meer informatie over het vertrek van grootste deel mods/support want zoals al iemand eerder zei ligt hier vaak een diepere oorzaak of beleidswijziging aan ten grondslag. Ik hoop dat er dit keer eens gewoon een normale uitleg komt.
Daarnaast welke impact heeft een (tijdelijk) zon klein team op vooral support?
Ik hoop dat je kunt begrijpen dat we daar niet al te veel over kunnen zeggen. Ik kan je enkel vertellen dat de moderatoren die besloten hebben te vertrekken dit uit vrije wil gedaan hebben. Zoals ik hen ook reeds verteld heb, vind ik dat heel jammer om te zien, maar we kunnen natuurlijk niemand dwingen om iets te doen dat diegene niet wil doen. De moderatorrol blijft toch iets vrijwilligs. :)
 
Ik hoop dat je kunt begrijpen dat we daar niet al te veel over kunnen zeggen. Ik kan je enkel vertellen dat de moderatoren die besloten hebben te vertrekken dit uit vrije wil gedaan hebben. Zoals ik hen ook reeds verteld heb, vind ik dat heel jammer om te zien, maar we kunnen natuurlijk niemand dwingen om iets te doen dat diegene niet wil doen. De moderatorrol blijft toch iets vrijwilligs. :)
Dank voor antwoord maar waar ik al bang voor was kunnen we hier niks mee. Er vertrekken niet zomaar een lading mensen, vrijwillig of niet, zonder dat daar een structurele reden achter zit. Jammer dat er geen communicatie over is
 
Dank voor antwoord maar waar ik al bang voor was kunnen we hier niks mee. Er vertrekken niet zomaar een lading mensen, vrijwillig of niet, zonder dat daar een structurele reden achter zit. Jammer dat er geen communicatie over is

Waarom het huidige team opstapt weten we niet, dit is hun keuze.
Wat we wel weten is dat onze oude CM helaas al 2 jaar niet de CM was die hij ooit was met alle problemen van dien.

Dit is niet de eerste keer dat we met bijna geen support meer zitten.
Door een CM die bijna bijna niets meer deed zaten we 2 jaar geleden ook met nog maar 2 medewerkers bij team elvenar,
was er geen recruitment meer terwijl er wel moderatoren verdwenen en gingen we als gebruikers zelf aankondigingen vertalen en posten omdat onze CM dat niet/veel te laat deed. ooit wel een week te laat.

Uiteindelijk is onze CM weer tijdelijk wat actiever geworden en zijn er weer nieuwe mensen gerekruteerd, maar volgend mij is het team nooit echt hersteld van die situatie van toen.
Uiteindelijk was het z'n puinhoop dat game moderatoren het forum gingen modereren en forum mods moesten bijspringen bij support als game mod.
Ook namen zij waar mogelijk de taken van de CM over. zo zag je bijvoorbeeld bovenmatig vaak een moderator de aankondigingen posten ipv. de CM.
Hoe vaak kan iemand op vakantie zijn?

Mijn beste gok is dat het oude team de door hen verworven vrijheden door slecht management niet meer wilde inleveren. maar dat is natuurlijk gewoon een wilde gok op basis dat mensen van nature redelijk conservatief zijn icm. van wat we wel kunnen aan de buitenkant.

Ik ben dus hardstikke blij dat we nu een nieuwe CM krijgen, hierbij alvast welkom aan @DonFrank .

Het vertrek van het huidige moderator team is jammer maar kan ook een positief voordeel hebben,
Er is nu weinig "verleden" en daardoor kan onze nieuwe CM nu een nieuw team samenstellen zoals hij denkt dat een elvenar team eruit zou moeten zien.

Succes aan DonFrank met het samenstelen van zijn nieuwe elvenar team..
 

DeletedUser3113

Guest
Hoi allen,

Uiteindelijk gaan we ons best doen om er het beste van te maken. En we gaan inderdaad een nieuw team werven. Ook gaan we ons best doen dat dit geen invloed zal hebben op het forum en bij support.

Ook ik wil DonFrank welkom heten als onze CM. En wens hem heel veel succes.

Groet,
Duvessa
 

DeletedUser3847

Guest
Waarom het huidige team opstapt weten we niet, dit is hun keuze.
Wat we wel weten is dat onze oude CM helaas al 2 jaar niet de CM was die hij ooit was met alle problemen van dien.

Dit is niet de eerste keer dat we met bijna geen support meer zitten.
Door een CM die bijna bijna niets meer deed zaten we 2 jaar geleden ook met nog maar 2 medewerkers bij team elvenar,
was er geen recruitment meer terwijl er wel moderatoren verdwenen en gingen we als gebruikers zelf aankondigingen vertalen en posten omdat onze CM dat niet/veel te laat deed. ooit wel een week te laat.

Uiteindelijk is onze CM weer tijdelijk wat actiever geworden en zijn er weer nieuwe mensen gerekruteerd, maar volgend mij is het team nooit echt hersteld van die situatie van toen.
Uiteindelijk was het z'n puinhoop dat game moderatoren het forum gingen modereren en forum mods moesten bijspringen bij support als game mod.
Ook namen zij waar mogelijk de taken van de CM over. zo zag je bijvoorbeeld bovenmatig vaak een moderator de aankondigingen posten ipv. de CM.
Hoe vaak kan iemand op vakantie zijn?

Mijn beste gok is dat het oude team de door hen verworven vrijheden door slecht management niet meer wilde inleveren. maar dat is natuurlijk gewoon een wilde gok op basis dat mensen van nature redelijk conservatief zijn icm. van wat we wel kunnen aan de buitenkant.

Ik ben dus hardstikke blij dat we nu een nieuwe CM krijgen, hierbij alvast welkom aan @DonFrank .

Het vertrek van het huidige moderator team is jammer maar kan ook een positief voordeel hebben,
Er is nu weinig "verleden" en daardoor kan onze nieuwe CM nu een nieuw team samenstellen zoals hij denkt dat een elvenar team eruit zou moeten zien.

Succes aan DonFrank met het samenstelen van zijn nieuwe elvenar team..
Tja "de beste stuurlui staan aan wal" dus je zult het wel weten toch CW?
 

DeletedUser2665

Guest
Tja, oud zeer en een "verleden". Ik heb daar allemaal niet zoveel mee en ook niet zoveel aan. Ik heb uitgesproken dat het op mij overkomt alsof er achter de schermen dingen net lopen zoals ze zouden moeten. Daar hoeven wij de details helemaal niet van te weten. De diamanten die spelers eventueel kopen geven geen recht op dat soort informatie. Net zo min als mijn aankoop van een laptop mij recht geeft op inside informatie van de fabrikant. Ik mag verwachten dat dat wat ik kocht naar behoren werkt. En dat is precies wat ik hoop van dit forum en de moderatoren: dat het naar behoren werkt. Wie precies wil weten hóe dan, die had er zelf moeten gaan werken...

Ik wens jullie succes en wijsheid :)
 
Waarom het huidige team opstapt weten we niet, dit is hun keuze.
Wat we wel weten is dat onze oude CM helaas al 2 jaar niet de CM was die hij ooit was met alle problemen van dien.

Dit is niet de eerste keer dat we met bijna geen support meer zitten.
Door een CM die bijna bijna niets meer deed zaten we 2 jaar geleden ook met nog maar 2 medewerkers bij team elvenar,
was er geen recruitment meer terwijl er wel moderatoren verdwenen en gingen we als gebruikers zelf aankondigingen vertalen en posten omdat onze CM dat niet/veel te laat deed. ooit wel een week te laat.

Uiteindelijk is onze CM weer tijdelijk wat actiever geworden en zijn er weer nieuwe mensen gerekruteerd, maar volgend mij is het team nooit echt hersteld van die situatie van toen.
Uiteindelijk was het z'n puinhoop dat game moderatoren het forum gingen modereren en forum mods moesten bijspringen bij support als game mod.
Ook namen zij waar mogelijk de taken van de CM over. zo zag je bijvoorbeeld bovenmatig vaak een moderator de aankondigingen posten ipv. de CM.
Hoe vaak kan iemand op vakantie zijn?

Mijn beste gok is dat het oude team de door hen verworven vrijheden door slecht management niet meer wilde inleveren. maar dat is natuurlijk gewoon een wilde gok op basis dat mensen van nature redelijk conservatief zijn icm. van wat we wel kunnen aan de buitenkant.

Ik ben dus hardstikke blij dat we nu een nieuwe CM krijgen, hierbij alvast welkom aan @DonFrank .

Het vertrek van het huidige moderator team is jammer maar kan ook een positief voordeel hebben,
Er is nu weinig "verleden" en daardoor kan onze nieuwe CM nu een nieuw team samenstellen zoals hij denkt dat een elvenar team eruit zou moeten zien.

Succes aan DonFrank met het samenstelen van zijn nieuwe elvenar team..
Dank dit geeft al veel info over historie
 
Ik kan geen item vinden waar ik onderstaande vraag kan stellen, daarom maar hier:
Waar kan ik uitleg vinden over Menhiroks grafheuvel. Ik kan het in Elvenar Wiki of Forum niet vinden.?
 
Bovenaan