• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2665

Guest
Nope, bij ons ook geen enthousiasme. Ook omdat het nog vakantietijd is en er dus steeds leden afwezig zijn.
 
Zo jammer dat er in een kleine bs, met 6 kleintjes je niet aan elixer kan komen.Ik heb geen 1600 staal en dan daarbij tis allemaal oneerlijke handel bah.
Ow badge gaat mss lukken.
Is al eerder gevraagd door anderen, maar echt pas aub dit aan voor de kleine bs-jes.
 

DeletedUser990

Guest
Helaas, heb net op mobiel tijdsvermindering in de kazerne gebruikt is wel ingenomen maar geen tijd afgeschreven.
Dacht maak meteen op tablet support aanvraag maar dat gaat ook niet soepel.
Het lukte me niet mobiel een vraagformulier te krijgen.
Jammer wat een gemiste kansen weer!

Oh ja als ik straks weer op pc zit maak ik daar wel support maar kan nu broederschapaanbieding krijgers voor badge niet inwisselen en ja bakkerij komt er ook aan. Dus mobiel even uitgespeeld.
 
Ondanks dat de BSA altijd wel wat voor extra animo zorgt, bezorgt het een even groot deel een pak stress.
+ mobiel werkt handiger dan pc versie

- prijzen zijn nog altijd niet de moeite
- aantal badges op kaart 3 zijn buiten alle properties. Vraag me af hoeveel BSen de pit halen ?
- timing sucks, loopt gedeeltelijk samen met Beta. Mijn 2 armen hangen er al bijna af.
 

DeletedUser2665

Guest
Zo jammer dat er in een kleine bs, met 6 kleintjes je niet aan elixer kan komen.Ik heb geen 1600 staal en dan daarbij tis allemaal oneerlijke handel bah.
Ow badge gaat mss lukken.
Is al eerder gevraagd door anderen, maar echt pas aub dit aan voor de kleine bs-jes.
Oneerlijke handel lijkt mij geen argument: zet zelf een eerlijke handel naar wens in de handelaar.
 

DeletedUser

Guest
16 augustus is over 2 dagen.

Oeps aankondiging gemist. Staat ook niets bij het posthoorntje :(

upload_2018-8-14_18-8-51.png
 
Ik vraag mij af of er een broederschap is die ronde 3 kan maken als ik naar de aantallen kijk van wat gevraagd word dan lijkt het mij dat zelfs een aktieve volle BS dat niet voor elkaar kan krijgen ik wil niet negatief zijn maar ik vraag mij wel af van hoe verzinnen ze het.kan het niet gewoon leuk blijven ? Op deze manier werk je in de hand dat mensen een verslaving oplopen omdat ze het toch af willen afkrijgen of dat mensen hier zo op afknappen van telkens maar van meer en meer en meer dat ze er mee gaan stoppen.waarom geen keuze tussen routes bv 2 keer 3 routes in 2 verschillende moeilijkheids graden met elk verschillende prijzen. dan kan het voor iedereen leuk blijven.Van mij persoonlijk mag het wettelijk geregeld worden van wat er in spelen van mensen gevraagd mag worden.
 
Een kleine evaluatie tot nog toe: Voor ons loopt het tot nog toe redelijk dit BSA. We zijn inmiddels met de 3e kaart bezig en gaan wel weer zien waar het schip strandt. Ten opzichte van de vorige keren hebben we 4 grote spelers verloren die gestopt zijn en daarvoor 3 kleintjes met een piepkleine stad erbij gekregen en nog een vacature. Toch doen ook zij hun best om een steentje bij te dragen en door de mix van alle hoofdstukken komen we er tot nog toe wel.
Het klikken door de opdrachten is nog steeds een grote bron van ergernis en RSI, maar gelukkig kun je er in de mobiele versie een stuk vlotter doorheen gaan dus wisselen we allemaal maar wat af tussen computer en tablet/telefoon :rolleyes:
Tenslotte de prijzen die zijn "mwah mwah", maar het plezier van de samenwerking in onze BS is er niet minder om :)
 

DeletedUser990

Guest
Het klikken gaat op tablet inderdaad makkelijker .
ook de magische- academi is beter want je ziet nu welke spreuk je gemaakt hebt.
Alleen jammer dat je ze nog niet per stuk op kan halen.
Maar het klikken levert niet alleen RSI op wat dacht je van vaste schouderspieren?
Zelf ben ik nu wat ik helemaal tegen mijn principe is 1 dag werkplaats en 2 daags goederen aan het maken.
Moet ook gebeuren voor dit BSA en merk dat me dat HEEL goed bevalt.
Maar 2 x per dag in moeten loggen. Nog even en vergeet in te loggen!
 

DeletedUser2037

Guest
Wie heeft die idiote hoeveelheden bij level 3 bedacht.
bij de eene rij de wereld aan beelden en bij de ander 120 smid badges.
Nice going. We stoppen dus mooi na level 2
 

DeletedUser2037

Guest
Het gebruik van de welbekende push accounts wordt weer behoorlijk gestimuleerd.
Is dit nu de manier om extra mensen bij elvenar te krijgen, of in ieder geval extra accounts.
 

DeletedUser2142

Guest
Wie heeft die idiote hoeveelheden bij level 3 bedacht.
bij de eene rij de wereld aan beelden en bij de ander 120 smid badges.
Nice going. We stoppen dus mooi na level 2
Wij gaan ook niet meer door op Stage 3.
Je merkt gewoon dat iemand achter een bureau de opdrachten heeft lopen invullen.
En op de opdrachten die je moet maken met hamertjes en GS is nog wel te jagen.
Al ben ik zeker met je eens dat het push accounts stimuleert.
Maar dan de andere meuk
totalen_orig.png


Neem je de groene route dan heb je 'slechts' 60 Wonderen gemeenschapsbadges. Oftewel 600 vieze boekjes.
Moet je wel 30 Toverstokken, 30 Magisch drankjes en 30 Heksenmutsen maken.
Wil je dat niet doen, dan zit je gelijk vast aan 105 Wonderen gemeenschapsbadges (1050 vieze boekjes, alleen maar voor de opdrachten!).
En even 120 Zakken met munten.
Het zijn aantallen die werkelijk nergens meer over gaan.
Hooguit een broederschap waarvan geen hond op vakantie is en volledig vol zit met 25 man, kan het op een leuke manier uitspelen, de rest van de broederschappen haken hierop gewoon af.
En wat krijg je dan als prijs?
Een simpel gebouwtje en een beetje tijdbonus.
Ik vind het werkelijk om te janken.
Maar goed, het is ook nog maar het eerste BSA wat Innogames erin gooit toch? En ze luisteren naar hun spelers toch?
*kuch* NOT!!! *kuch*
 
Neem je de groene route dan heb je 'slechts' 60 Wonderen gemeenschapsbadges. Oftewel 600 vieze boekjes.
Moet je wel 30 Toverstokken, 30 Magisch drankjes en 30 Heksenmutsen maken.
Al die getallen moet je door 20 delen, wegens 20 leden in een BS (ruwweg). Dus 3 wonderen badges = 30 KP.Dat is 1 1/4 dag uit de KP balk, of 3x een ronde toernooi spelen (waar 10 / dag niet moeilijk is te halen).

De 1-2 van elke soort spreuk, kun je zo wel maken in een week (13*2+13*2+26*2 uur past wel in een week), of je plukt het grootste deel (als niet alles) zo gratis uit het toernooi.

En even 120 Zakken met munten.
Ik haal 3 zakken met munt op door alle BS-leden en alle buren burenhulp te geven. Dan heb ik het nog niet gehad over de munten die van je huizen komen em van de ontvangen burenhulp uit je stadhuis. Dat zijn er bij mij ook 3 per dag.
In 2 dagen heb je echt wel 6 zakken goud.
 

DeletedUser2037

Guest
Das idd makkelijk als grote speler. Maar kleinere spelers hebben minder werkplaatsen, kunnen dus minder smid badges maken, waardoor het weer op grotere spelers aankomt om die te maken.
Die rote spelers verbouwen dan weer hun hele stad om toch maar weer een hoofdstuk te halen om vervolgens door de "man met de hamer" op te worden gewacht bij hoofdstuk 3.
Die zakken met goud is idd absoluut geen probleem omdat je zelfs je directe effecten daar voor kunt gebruiken. Dus een BS van 20 man kan in 5 minuten een 1000 van die badges maken. Helaas kan je dat dus niet doen met 120 smid-badges.
Nu had ik dus nog een account waar ik 30 werkplaatsen had staan, das 6 badges op een dag. Moet je dus smidbadges maken, maar intussen heb je dus ook bergen van andere badges nodig die je in die tijd dus helemaal niet kunt maken.
Dan moet je een keuze maken en die is dan snel gemaakt om te zeggen dat er niks meer aan hst 3 wordt gedaan.
Het volgende BSA laat ik nu al links liggen. Ze hoeven het van mij ( en vele anderen) niet eens op te starten.
 
Bovenaan