• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschapstoernooi: toernooien moeilijkheidsgraad?

Goeiemiddag!

Ik ben Moon, mijn Guild wil graag ook eens de 10 kisten halen..
Nu weet ik dat dat heftig is en moeilijk haalbaar, maar we willen het graag proberen.

Mijn vraag is welk soort tournooi is de makkelijkste?
Ik weet dat scrolls niet te doen zijn :confused:

Maar als ik weet welke makkelijker te doen zijn kan ik dat meenemen in de over weging met de info die ik verzameld heb.

Alvast bedankt voor jullie hulp en tijd!

Groetjes Moon.
 
Staal, zijde en elixer zijn het makkelijkst. Daar kun je ver komen met vechten waardoor het minder goederen kost.

Heel erg bedankt voor je snelle reactie!


Oh! dat is idd handig! want sommige proberen het vaak met legers maar komen niet ver :(

is er ook info over de makkelijkste via goederen?
want meeste van ons kunnen niet zo'n grote leger bouwen nog niet sterk genoeg.

ik help ook veel kleinere in de guild met extra goederen zodat ze dan makkelijker kunnen groeien, maar dat neemt ook tijd in beslag ^_^
 

DeletedUser2114

Guest
Heel erg bedankt voor je snelle reactie!


Oh! dat is idd handig! want sommige proberen het vaak met legers maar komen niet ver :(

is er ook info over de makkelijkste via goederen?
want meeste van ons kunnen niet zo'n grote leger bouwen nog niet sterk genoeg.

ik help ook veel kleinere in de guild met extra goederen zodat ze dan makkelijker kunnen groeien, maar dat neemt ook tijd in beslag ^_^
Dat ze geen sterk leger kunnen bouwen maakt niet uit als ze hun kazerne wel op 'niveau' hebben, want de moeilijkheid van toernooien ligt aan het aantal troepenomvangupgrades. Als je nog niet zo ver bent, heb je die ook nog niet zo heel veel gedaan. Volgens mij zijn alle toernooien qua kosten gelijk en is er dus geen makkelijker qua kosten in goederen, hamertjes of goud.
 
Dat ze geen sterk leger kunnen bouwen maakt niet uit als ze hun kazerne wel op 'niveau' hebben, want de moeilijkheid van toernooien ligt aan het aantal troepenomvangupgrades. Als je nog niet zo ver bent, heb je die ook nog niet zo heel veel gedaan. Volgens mij zijn alle toernooien qua kosten gelijk en is er dus geen makkelijker qua kosten in goederen, hamertjes of goud.

Vechten heeft ook te maken met het soort legers dat je in kan zetten en hoe goed de ene is tegen de ander. Je krijgt andere vijanden dus dat maakt verschil. Naar mijn weten zijn afkoopkosten gelijk.

op gems of elvenar hebben ze een overzicht gemaakt
 

DeletedUser2665

Guest
Er is een topic genaamd "Broederschapsavontuur: alle kistjes in toernooi verkrijgen, graag advies". Als je dat opzoekt, staat daar al veel nuttige info in.
 

DeletedUser2349

Guest
Tegenwoordig geeft GamersGemsOfKnowledge.com hele goede train-adviezen voor elk toernooi. Ze hebben de afgelopen maanden hun toernooi-pagina's verbeterd, meer specifiek al naar gelang je progressie in het spel (Beginner, Intermediate en Advanced). Ook geven ze betere train-adviezen als het gaat om eenheden die in het Huurlingenkamp en/of Oefenterrein worden getraind. Daarnaast geven ze vaak aan welke tegenstanders je het beste als eerste moet uitschakelen.

De moeilijkheid van een toernooi wordt volledig bepaald door het vechten. Afkopen is nooit moeilijk, het kost alleen aardig wat grondstoffen.

>Link naar GoK<
 
Sorry was vandaag weg, allemaal heel erg bedankt!

Ik ga de site bekijken en vertalen voor de guild (als ik het zelf goed snap natuurlijk ^_^)

Zal ook die topic opzoeken!

Allemaal bedankt! en ik hoop dat wij het ook een keer voor elkaar krijgen :)

Fijne avond nog, Moon
 
Bovenaan