• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

cultuurgebouwen en burenhulp

Ik merk steeds vaker dat er cultuurgebouwen zijn waarvan in niet weet hoeveel cultuur ze leveren. Met burenhulp is het handig als je weet hoeveel cultuur een gebouw heeft, zodat je een zo'n hoog mogelijke burenhulp qua cultuur kan geven. Het lijkt mij handig om dat aan te geven als je met je muis op het gebouw gaat staan.
 
Ik merk steeds vaker dat er cultuurgebouwen zijn waarvan in niet weet hoeveel cultuur ze leveren. Met burenhulp is het handig als je weet hoeveel cultuur een gebouw heeft, zodat je een zo'n hoog mogelijke burenhulp qua cultuur kan geven. Het lijkt mij handig om dat aan te geven als je met je muis op het gebouw gaat staan.

Op de mobiele app wordt automatisch de hoogste cultuur gekozen bij het verlenen van burenhulp.
Er is ooit gemeld dat op termijn hetzelfde systeem naar de browser zal komen.

Grote vraag is "welk termijn?" dat kan bij innogames zowel morgen als over 15 jaar zijn.:(
 

DeletedUser234

Guest
Als ik er dan geld op in moet zetten, dan gok ik op de 15 jaar. ;)
 
Wellicht op de termijn dat ze weggaan van Flash, althans dat lijkt me een goed moment om de mobiele app ook (zoveel mogelijk) op de browser te gebruiken.
 
Ik merk steeds vaker dat er cultuurgebouwen zijn waarvan in niet weet hoeveel cultuur ze leveren. Met burenhulp is het handig als je weet hoeveel cultuur een gebouw heeft, zodat je een zo'n hoog mogelijke burenhulp qua cultuur kan geven. Het lijkt mij handig om dat aan te geven als je met je muis op het gebouw gaat staan.
Los van de manier waarop de app dit probleem oplost (door automatisch aan het beschikbare gebouw met de hoogste cultuur burenhulp toe te kennen), ben ik voor dit idee en zou het erg handig vinden...
 
Bovenaan