• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nederzetting: Klaar met Hoofdstuk Elementalen, wanneer kan ik deze gebouwen verwijderen?

Mijn vraag is kan je de gebouwen verwijderen van je nederzettingen van de hoofdstuk Elementalen?
 

DeletedUser1427

Guest
Mijn vraag is kan je de gebouwen verwijderen van je nederzettingen van de hoofdstuk Elementalen?

Wij adviseren pas gebouwen (nederzettingen) te verwijderen als de verhaalopdrachten ook rond zijn. Verhaalopdrachten behorend tot een hoofdstuk, in dit geval de Elementalen kunnen momenteel niet geweigerd worden. De keuze ligt uiteraard bij jou of jij deze verhaalopdrachten wilt afmaken (of dat deze al voltooid zijn) of juist niet, mocht alle onderzoeken voltooid zijn en/of verhaalopdrachten dan kan je deze gebouwen (nederzettingen) verwijderen.
 

DeletedUser2838

Guest
ik heb hetzelfde probleem bij tovenaren en draken, was een beetje achterop met de opdrachten en zit nu al in halflingen, dacht die opdrachten te weigeren maar kwam erachter dat dat niet kon...

is er een mogelijkheid om dat opgelost te krijgen?
 

DeletedUser2114

Guest
ik heb hetzelfde probleem bij tovenaren en draken, was een beetje achterop met de opdrachten en zit nu al in halflingen, dacht die opdrachten te weigeren maar kwam erachter dat dat niet kon...

is er een mogelijkheid om dat opgelost te krijgen?
Als het goed is kun je opdrachten van de hoofdstukken, die je al gepasseerd bent, weigeren. Heb je de verkenners van de Halflingen al onderzocht? Of is het misschien de eerste quest van de Halflingen al? :)
Hier kun je de quests van de tovenaren en draken vinden en hier die van de Haflingen :) Ik hoop dat je vind wat het is :)
 

DeletedUser1592

Guest
ik heb hetzelfde probleem bij tovenaren en draken, was een beetje achterop met de opdrachten en zit nu al in halflingen, dacht die opdrachten te weigeren maar kwam erachter dat dat niet kon...

is er een mogelijkheid om dat opgelost te krijgen?
In sommige gevallen kun je de opdrachten inderdaad niet weigeren. We kunnen dit alleen bekijken als je even een Supportticket aanmaakt.
 

DeletedUser2349

Guest
ik heb hetzelfde probleem bij tovenaren en draken, was een beetje achterop met de opdrachten en zit nu al in halflingen, dacht die opdrachten te weigeren maar kwam erachter dat dat niet kon...

is er een mogelijkheid om dat opgelost te krijgen?
InnoGames houdt vast aan het principe dat je eerst 1 onderzoek (Geavanceerde Verkenners) moet hebben afgrond voordat het spel je officieel herkent in het volgende hoofdstuk. Ook al staat dat onderzoek in dat hoofdstuk.
 

DeletedUser2838

Guest
oh die is nieuw inderdaad, was me nog niet opgevallen

thx
 
Bovenaan