• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Runenscherven: Runen verzamelen, wanneer kan dat?

DeletedUser3381

Guest
heeft iemand enig idee vanaf welk moment je precies runen gaat verzamelen?

Is dit vanaf het moment dat je hoofdstuk 2 hebt geopend? Of is dit pas vanaf het moment dat je de tech geheime oude wonderen hebt vrijgespeeld?
 
volgens mij krijg je pas overal runen vanaf het moment dat je het onderzoek hebt vrijgespeeld. Op 1 uitzondering na.
Volgens mij krijg je ook al vroeger runen die komen uit de kistjes van het toernooi (niet die van toernooiprovincies zelf).
Aangezien je daar runen krijgt van alle wonderen ook diegene die je nog niet onderzocht hebt.
Ik vermoed dit echter, ben er niet zeker van.... :)
 
volgens mij krijg je pas overal runen vanaf het moment dat je het onderzoek hebt vrijgespeeld. Op 1 uitzondering na.
Volgens mij krijg je ook al vroeger runen die komen uit de kistjes van het toernooi (niet die van toernooiprovincies zelf).
Aangezien je daar runen krijgt van alle wonderen ook diegene die je nog niet onderzocht hebt.
Ik vermoed dit echter, ben er niet zeker van.... :)

Ik wel :), klopt helemaal, echter kan je ze niet zien op wat voor manier dan ook, pas als je het onderzoek hebt vrijgespeeld zie je de runen pas.
Je hebt dan ineens een lading runen.
 
Bovenaan