• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overheden treden op tegen gokelementen in games

DeletedUser990

Guest
Denk dat ik het wel begrijp, het gokken van de evenementsprijzen.
De kleine evenementen gaan nu lekker, met prijs per opdracht maar of ze dat voor de grote ook gaan doen!
Zoveel veren, eikels sneeuwballen etc en dan maar zien wat je er voor krijgt.
 
Denk dat ik het wel begrijp, het gokken van de evenementsprijzen.
De kleine evenementen gaan nu lekker, met prijs per opdracht maar of ze dat voor de grote ook gaan doen!
Zoveel veren, eikels sneeuwballen etc en dan maar zien wat je er voor krijgt.

Even goed lezen, om het als gokken te kwalificeren moet je aan de volgende voorwaarden voldoen.

Het moet random zijn de reward (voldaan)
Je moet het met echt geld kunnen kopen (voldaan, diamanten)
Je moet ze kunnen verkopen/omzetten naar echt geld (niet voldaan)

Elvenar voldoet dus niet aan de voorwaarden om het als gokken te kwalificeren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser990

Guest
Even goed lezen, om het als gokken te kwatificeren moet je aan de volgende voorwaarden voldoen.

Het moet random zijn de reward (voldaan)
Je moet het met echt geld kunnen kopen (voldaan, diamanten)
Je moet ze kunnen verkopen/omzetten naar echt geld (niet voldaan)

Elvenar voldoet dus niet aan de voorwaarden om het als gokken te kwalificeren.

Jammer 2 van de 3 wel. Maar ik hou de moed erin dat ze er gewoon prijs per opdracht van gaan maken.
 
Verkopen zou inderdaad illegaal zijn volgens de spelregels. Voor de rest komt het hier wel in de buurt bij evenementen.
 
Verkopen zou inderdaad illegaal zijn volgens de spelregels. Voor de rest komt het hier wel in de buurt bij evenementen.

Volgens de spelregels? gaat erom dat je de gebouwen niet met elkaar kan ruilen, dus dat er daardoor ook geen ebay achtige handel kan ontstaan.

Alleen de mogelijkheid om het te ruilen volstaat al, hierdoor ontstaat er namelijk automatisch een markt. en kan je de gewonnen gebouwen dus omzetten in geld.
 
Bovenaan