• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Belangrijk: Privacy Opties instellen

DeletedUser

Guest
Hallo Allemaal,
Ik heb hier nog niets over het forum voorbij zien komen, maar vind het toch erg belangrijk.
Je kunt nu je privacy opties instellen. Klik op "Instellingen" (tandwieltje) en dan "Opties datagebruik".
Standaard staat alles voor Marketingopties van derden aangevinkt (= toegestaan), maar als je zoals ik daar niet van gediend bent, kun je alles uitvinken.
 
Hier op forum kan je ook een aantal dingen instellen, was daar eerst mee aan de slag, dan pas in spel gekeken en je opties gevonden, er staan vieze woorden in als face**** en goo*** :eek:
 
Hallo Allemaal,
Ik heb hier nog niets over het forum voorbij zien komen, maar vind het toch erg belangrijk.
Je kunt nu je privacy opties instellen. Klik op "Instellingen" (tandwieltje) en dan "Opties datagebruik".
Standaard staat alles voor Marketingopties van derden aangevinkt (= toegestaan), maar als je zoals ik daar niet van gediend bent, kun je alles uitvinken.
Thanks :)
 

DeletedUser2665

Guest
Hallo Allemaal,
Ik heb hier nog niets over het forum voorbij zien komen, maar vind het toch erg belangrijk.
Je kunt nu je privacy opties instellen. Klik op "Instellingen" (tandwieltje) en dan "Opties datagebruik".
Standaard staat alles voor Marketingopties van derden aangevinkt (= toegestaan), maar als je zoals ik daar niet van gediend bent, kun je alles uitvinken.

Dank je wel, Didi!
 

DeletedUser

Guest
Beetje vreemd dat het hier is. Op Beta is het juist weer uitgeschakeld omdat er bugs mee zijn en nu staat het hier aan !? :eek:
 

DeletedUser234

Guest
Thanks @Didi1 Dit hadden we nog niet gezien. Ook een goede om op te letten is dat mail standaard uit gezet wordt, terwijl ik hem toch echt aan had staan.

en deze:

"Elke keer als een nieuwe partner toegevoegd wordt, updaten we het privacybeleid. Je kunt hier je standaardvoorkeur aangeven:

Met alle partners delen"

aan of uitzetten?
 
Beetje vreemd dat het hier is. Op Beta is het juist weer uitgeschakeld omdat er bugs mee zijn en nu staat het hier aan !? :eek:

Ze zullen wel moeten in verband met de nieuwe gebruikersdata-regels.
Opvallend bij mij: niet bereikbaar in Internet Explorer, link gaat naar support-pagina (keuze spel --> inloggen --> account onbekend), maar wel probleemloos in te vullen in Chrome.

"Elke keer als een nieuwe partner toegevoegd wordt, updaten we het privacybeleid. Je kunt hier je standaardvoorkeur aangeven:
Met alle partners delen"

aan of uitzetten?

Afhankelijk van je keuze in het rijtje van bedrijven erboven: heb je daar veel of alles al uitgezet, dan zou ik deze ook uitzetten. Maar als je veel of alles aan hebt staan, dan ben je erg goed van vertrouwen en is het logisch om ook toekomstige partners te vertrouwen, dus dan aanzetten.
 
Opvallend bij mij: niet bereikbaar in Internet Explorer, link gaat naar support-pagina (keuze spel --> inloggen --> account onbekend), maar wel probleemloos in te vullen in Chrome.

Bij mij hetzelfde probleem maar dan met Safari en Firefox, in beide browsers verwijst de link naar een support-pagina. Echter als ik inlog in mijn Beta stad, dan werkt het wel correct met deze browsers.
Ik heb een support ticket aangemaakt en kreeg al vlot als reactie dat ze het gaan onderzoeken (Vanzelfsprekend moeten ze de privacy opties voor iedereen toegankelijk maken ongeacht welke browser je gebruikt, zeker met de nieuwe wetgeving die vandaag in gaat).
 

DeletedUser1592

Guest
Bij mij hetzelfde probleem maar dan met Safari en Firefox, in beide browsers verwijst de link naar een support-pagina. Echter als ik inlog in mijn Beta stad, dan werkt het wel correct met deze browsers.
Ik heb een support ticket aangemaakt en kreeg al vlot als reactie dat ze het gaan onderzoeken (Vanzelfsprekend moeten ze de privacy opties voor iedereen toegankelijk maken ongeacht welke browser je gebruikt, zeker met de nieuwe wetgeving die vandaag in gaat).
Zoals je al zegt heeft support een en ander al in behandeling. Dat niet alle browsers even goed werken kunnen wij helaas niet verhelpen. Je kunt in dat geval aan support laten weten, hoe je je instellingen wilt hebben. Zij kunnen dit dan voor je aanpassen.
 

DeletedUser3554

Guest
Standaard uit: geen gegevens verzamelen, heeft ooit iemand iets gezien in de voorwaarden? Vragen bij het aanmaken van een account...
Op de app nooit voorwaarden gezien voordat ik dit spel installeerde, FOE idem dito?

Optin, geen Optout: aanmelden als je dit wilt.
Na de servertijd van de UK terug gebracht te hebben naar midden-Europa: kan iemand dit instellen als je een account maakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1592

Guest
Standaard uit: geen gegevens verzamelen, heeft ooit iemand iets gezien in de voorwaarden? Vragen bij het aanmaken van een account...
Op de app nooit voorwaarden gezien voordat ik dit spel installeerde, FOE idem dito?

Optin, geen Optout: aanmelden als je dit wilt.
Na de servertijd van de UK terug gebracht te hebben naar midden-Europa: kan iemand dit instellen als je een account maakt?
Als je het nieuws een beetje volgt, dan weet je dat de nieuwe wetgeving vandaag is ingegaan. Deze nieuwe wetgeving geldt dus ook pas vanaf vandaag voor Elvenar, vandaar de wijzigingen. Leden die al een poosje spelen moeten ook de mogelijkheid hebben aan te geven wat ze wel of niet wensen te ontvangen etc. Vandaar de keuze die nu is toegepast.
 
Een extra vraagje Beldroth, of Desi

sommige spelers hadden zich (per ongeluk) uitgeschreven voor de nieuwsbrief.
Nu staat de nieuwsbrief terug tussen de instellingen bij. Staat bij diegene die zich uitgeschreven hebben het vinkje nu al uit, en kunnen ze de nieuwsbrief nu opnieuw krijgen door het aan te zetten? Of zijn die 2 nog niet helemaal gekoppeld?
 

DeletedUser1592

Guest
Een extra vraagje Beldroth, of Desi

sommige spelers hadden zich (per ongeluk) uitgeschreven voor de nieuwsbrief.
Nu staat de nieuwsbrief terug tussen de instellingen bij. Staat bij diegene die zich uitgeschreven hebben het vinkje nu al uit, en kunnen ze de nieuwsbrief nu opnieuw krijgen door het aan te zetten? Of zijn die 2 nog niet helemaal gekoppeld?
Als het goed is( kan dit niet met zekerheid zeggen) dan kan men inderdaad in de instellingen de nieuwsbrief aanvinken, en zal de nieuwsbrief weer ontvangen worden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen desbetreffende spelers even een support ticket aanmaken en laten weten dat ze nog steeds geen nieuwsbrief ontvangen.
 

DeletedUser1570

Guest
Krijgen we die extra producties voor een evenement, zoals bijvoorbeeld veren, eieren of sneeuwkristallen, ook via de nieuwsbrief? Ik heb ze nog nooit gehad, dus weet het niet.
 

DeletedUser1592

Guest
Krijgen we die extra producties voor een evenement, zoals bijvoorbeeld veren, eieren of sneeuwkristallen, ook via de nieuwsbrief? Ik heb ze nog nooit gehad, dus weet het niet.
In de nieuwsbrief staat inderdaad wel eens een link om dit soort items op te halen.
 

DeletedUser2247

Guest
Hallo Allemaal,
Ik heb hier nog niets over het forum voorbij zien komen, maar vind het toch erg belangrijk.
Je kunt nu je privacy opties instellen. Klik op "Instellingen" (tandwieltje) en dan "Opties datagebruik".
Standaard staat alles voor Marketingopties van derden aangevinkt (= toegestaan), maar als je zoals ik daar niet van gediend bent, kun je alles uitvinken.
Dankjewel voor de tip Didi1
Ben direct aan het vinken gegaan.
 
Bovenaan