• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: Niet te weigeren opdrachten toch overslaan

DeletedUser2142

Guest
Geen idee of deze vraag wel eens voorbij is gekomen, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Ik zit met het volgende dilemma;

Op het moment heb ik de volgende opdracht:

24zho91.jpg



Op zich best aardig dan het spel met me meedenkt, maar ik heb helemaal niet zoveel verwerkingslocaties nodig.
Sterker nog, ik moet nog maar één opdracht en dan kan ik hoofdstuk 9 achter mij laten.
Dat vastzitten valt dus reuze mee ;).
En dan zit ik er ook nog mee, dat de ruimte ontbreekt om al die zooi neer te zetten.

Mijn vraag is dus, blijft deze opdracht niet te weigeren, OOK als je het hoofdstuk hebt afgerond, of verdwijnt de opdracht dan?
 

DeletedUser2578

Guest
Geen idee of deze vraag wel eens voorbij is gekomen, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Ik zit met het volgende dilemma;

Mijn vraag is dus, blijft deze opdracht niet te weigeren, OOK als je het hoofdstuk hebt afgerond, of verdwijnt de opdracht dan?

Ik kreeg deze opdracht ook maar dan in het begin van hoofdstuk 9 en het was niet mogelijk om de opdracht te weigeren. Voor mij kwam het wel goed uit want ik was in het begin van hoofdstuk 9 in opbouw. Vreemd en lastig dat bij jou deze opdracht aan het eind van hoofdstuk 9 nog langs komt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2142

Guest
Ik kreeg deze opdracht ook maar dan in het begin van hoofdstuk 9 en het was niet mogelijk om de opdracht te weigeren. Voor mij kwam het wel goed uit want ik was in het begin van hoofdstuk 9 in opbouw. Vreemd en lastig dat bij jou deze opdracht aan het eind van hoofdstuk 9 nog langs komt....
Ik weet niet meer hoelang deze opdracht er staat, kan best dat hij al een paar weken oud is.
Maar ja, hoe dan ook zit ik met de ruimte.
Ik kan natuurlijk wel wat gebouwen verkopen of verschuiven om die ruimte te creëren, maar op die manier heb ik meer last dan gemak van die opdracht.

Het zit nu zelfs zo dat ik al genoeg Treantkiemen heb, dus het liefste wil ik al de houtverwerkingslokaties verkopen, om op die manier wat ruimte te maken voor die andere verwerkmeuk.
Maar ja, als die opdracht blijft staan, dan kan ik ze daarna NOG een keer gaan bouwen.
Vind het maar een lastige opdracht :D.
 

DeletedUser2578

Guest
Idd. wat vervelend!:confused: Mss. als je het hele hoofdstuk hebt afgerond dat het hopelijk niet meer nodig is om deze opdracht alsnog te doen? Anders ben ik bang dat je na het afbreken van je locaties nog een keer 2 marmer en 1 staal locaties moet bouwen om met de opdrachten verder te kunnen. Het Elvenar team zal wel weten hoe het precies in elkaar zit.
 

DeletedUser2142

Guest
Ik hoop het, want dat is dus precies mijn dillema.
Extra staal- en marmerverwerking neerzetten vind ik nog niet eens zo erg, maar daarvoor wil ik dan de houtverwerking verkopen.
Zou het alleen een beetje beroerd zijn, als ik dan vanwege de opdracht alsnog 4 keer een houtverwerking kan gaan bouwen.
Want dat betekent ook weer manatranen verzamelen etc...
En dat zou dan allemaal voor niets zijn.
 

DeletedUser2142

Guest
Ik weet wel WAT de opdracht is fjord, want die heb ik al een paar weken voor m'n neus staan ;).
 

DeletedUser2600

Guest
dan weet je wat je moet doen
4 keer een houtverwerking kan gaan bouwen.:);)
 

DeletedUser2142

Guest
@fjord :
Of je leest de vraag nog een keer door ;).

Het gaat er niet om WAT de opdracht is, want dat weet ik allang.
Het gaat erom, of je de opdracht WEL kan weigeren als je niet meer in het desbetreffende hoofdstuk zit.
 

DeletedUser2142

Guest
Dank je Lord Soth.
Ergens stond me ook zoiets bij, maar had niet de 100% zekerheid.
En kon het ook nergens terug vinden, vandaar dat ik het nog maar even extra vroeg.
Het zou een dure vergissing zijn geweest, om sommige gebouwen te slopen en ze dan weer opnieuw te moeten bouwen.

En ook dank aan Stan2002, die zei dit ook al in de nieuwe chat.
Best een aanrader, dat hele chatgebeuren! ;) .
 
Bovenaan