• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Chat: chat ligt er (weer) eens uit

De Elvenar chat leek me een prima alternatief voor het geval de chat in het spel uit zou vallen, maar dat was voordat er van alles veranderde. Ik kan er nu helaas geen wijs meer uit worden. Jammer. Het was mooi geprobeerd.
 

DeletedUser2349

Guest
Je bs kan evt op discord ook een eigen chatroom aanmaken, daar heb je Beldroths chatroom in principe niet bij nodig. En wel zo handig als back-up in situaties zoals nu. :cool:
 
Ik had er in de oude situatie al een aangemaakt, maar ik blijf niet bezig.Dat laat ik dan maar aan de aartsmagier over als die dat nog ziet zitten.
 

DeletedUser2186

Guest
Goeiemiddag. Momenteel werkt de chat voor mij niet op computer en ook niet op tablet.
 
Ik heb dezelfde gedachte gehad.Maar de BS chat kan zeer zeker niet vervangen worden door discord.
Dus fixen die bug:)
 

DeletedUser2665

Guest
Chat doet het al zeker 24 uur niet. Een reactie op dit terugkerend probleem zou leuk zijn inmiddels.
 
Ik kon door de alweer uitgevallen chat geen goederen vragen in de broederschap, voor een opdracht van het evenement, waardoor een gebouw-upgrade klaar was voor de volgende opdracht. Nu doe ik er een volle dag langer over voor het evenement. Flexibele login-tijden heb ik ook niet nu m'n PC gesneuveld is, dus 24 uur vertraging. Leuk :mad: Er is nog een draad, bij discussies, maar hier bij bugs is correcter ;), en mogelijk is de oude er ook nog. https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/chat-ligt-er-weer-eens-uit.5387/
 
Laatst bewerkt:
Ik kon door de alweer uitgevallen chat geen goederen vragen in de broederschap, voor een opdracht van het evenement, waardoor een gebouw-upgrade klaar was voor de volgende opdracht. Nu doe ik er een volle dag langer over voor het evenement. Flexibele login-tijden heb ik ook niet nu m'n PC gesneuveld is, dus 24 uur vertraging. Leuk :mad:

Er is nog een draad, bij bugmeldingen, en mogelijk is de oude er ook nog. https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/chat-ligt-er-weer-uit.5390/
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3248

Guest
kan mij helaas niet aanmelden in de nieuwe chatroom
word er alleen uitgegooid
 

DeletedUser1796

Guest
Ik heb dezelfde gedachte gehad.Maar de BS chat kan zeer zeker niet vervangen worden door discord.
Dus fixen die bug:)
Op de chat kan je ook een eigen bs kamer maken dan hou je het zelfde voor het geval dat, heb je iets om op terug te vallen
 

DeletedUser1796

Guest
Chat doet het al zeker 24 uur niet. Een reactie op dit terugkerend probleem zou leuk zijn inmiddels.
Zover ik weet zijn ze er mee bekend alleen als de chat er uit ligt is dit niet zo snel opgelost, mijn ervaring
 
Bovenaan