• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

oude evenementen spelen

Zou het niet leuk zijn als nieuwe spelers alsnog de oude (grote) evenementen van 2015 en 2016 en 2017 kunnen gaan spelen om zo ook kans te maken op de speciale gebouwen die ze nu in de grote steden zien staan :)

Er zijn nu weinig weken waarin niets te doen valt, de evenementen volgen elkaar is hoog tempo op en daartussen door zijn er nog de broederschap-toernooien, maar wellicht kan er toch nog wel ergens een gaatje gevonden worden waarin nieuwe spelers deze oude evenementen kunnen gaan naspelen. Voor de ervaren spelers zou het dan kans zijn om alsnog dat ene gebouw te winnen dat ze de vorige keer hebben laten lopen.

Persoonlijk zou ik het bijvoorbeeld heel fijn vinden om dat ene evenement te kunnen doen dat net halverwege was toen ik met dit spel begon. :cool:

Met een knop ergens waar je kunt kiezen welk evenement je wilt gaan spelen, desnoods voor (maximaal) 100 diamanten per evenement, lijkt me een leuke toevoeging voor de persoonlijke ontwikkeling van de individuele speler en diens stad. :p


Ben benieuwd wat iedereen hiervan vindt. :D
 

DeletedUser448

Guest
Je zou dus als het ware zelf kunnen kiezen waneer je tijd hebt voor een evenement en niet meer afhankelijk zijn waneer de evenmenten beginnen. Iedereen kan met een ander evenement bezig zijn. Dat is wel een heel grote verandering. Het staat haaks op alle veranderingen van afgelopen tijd. Die gaan er juist om zoveel mogelijk spelers tegelijk hetzelfde te laten doen.
 

DeletedUser2743

Guest
Een absurd idee, vind ik.
Je wil evenementen doen, op het moment dat het jou uitkomt, als je ruimte over hebt, tijd hebt en als je zin hebt. Kortom.. als je alle uitdagingen van een event kan omzeilen en dus altijd de max beloning kan halen. En dat allemaal met terugwerkende kracht.

En dan zullen we het nog maar niet hebben over alle bugs die zullen ontstaan als alle oude evenementen tegelijkertijd toegankelijk moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
Er zijn al teveel evenementen (inclusief broederschapsavonturen), soms verlang ik naar de maanden dat er eventjes even helemaal geen evenement was. Daarnaast zijn de oude beloningen (van meer dan een jaar geleden) vaak ook een soort indicatie dat een speler inactief is of voor geen meter opschiet (of niet beseft dat je ook cultuur moet "upgraden" met nieuwe exemplaren).

Ik zie eerder een optie in het spel verschijnen waarbij je evenementen visueel kan uitschakelen als je de beloningen niets vind en een keer niet meedoet met een evenement.
 
Een van de redenen achter deze gedachte was dat spelers hun oude gebouwen opnieuw zouden kunnen winnen, maar dan met de waarde van het hoofdstuk waarin ze nu zitten. Nu zijn ze bij INNO al bezig om ons de mogelijkheid te geven om oude evenement-gebouwen te gaan upgraden.
Wat mij betreft kan dit item vroegtijdig in de prullenbak. :D
 

DeletedUser1427

Guest
Zou het niet leuk zijn als nieuwe spelers alsnog de oude (grote) evenementen van 2015 en 2016 en 2017 kunnen gaan spelen om zo ook kans te maken op de speciale gebouwen die ze nu in de grote steden zien staan :)

Er zijn nu weinig weken waarin niets te doen valt, de evenementen volgen elkaar is hoog tempo op en daartussen door zijn er nog de broederschap-toernooien, maar wellicht kan er toch nog wel ergens een gaatje gevonden worden waarin nieuwe spelers deze oude evenementen kunnen gaan naspelen. Voor de ervaren spelers zou het dan kans zijn om alsnog dat ene gebouw te winnen dat ze de vorige keer hebben laten lopen.

Persoonlijk zou ik het bijvoorbeeld heel fijn vinden om dat ene evenement te kunnen doen dat net halverwege was toen ik met dit spel begon. :cool:

Met een knop ergens waar je kunt kiezen welk evenement je wilt gaan spelen, desnoods voor (maximaal) 100 diamanten per evenement, lijkt me een leuke toevoeging voor de persoonlijke ontwikkeling van de individuele speler en diens stad. :p


Ben benieuwd wat iedereen hiervan vindt. :D

Bedankt voor je idee, je oppert hier om oude evenementen te bespelen om oude evenementsgebouwen te verdienen, dit idee zal niet doorgevoerd worden zoals het hier omschreven staat. Wel zou je kunnen opperen om evenementsgebouwen die zijn geweest weer terug te laten komen in een ander evenement. Dit idee zoals het nu staat wordt dan ook afgewezen, dit topic wordt verplaatst naar het archief.
 
Bovenaan