• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw

DeletedUser3454

Guest
Hoi hoi,

NicElvenar en nieuw hier.
Ik ben nog erg aan het zoeken in het spel. Alle voorraden worden direct besteed en ik moet vooral geduld hebben om dan alles te produceren. Maar ik ga het zien.

Nicolette
 

DeletedUser1427

Guest
Hoi hoi,

NicElvenar en nieuw hier.
Ik ben nog erg aan het zoeken in het spel. Alle voorraden worden direct besteed en ik moet vooral geduld hebben om dan alles te produceren. Maar ik ga het zien.

Nicolette

Welkom @NicElvenar, het is ook een spel met geduld, wij wensen jou in ieder geval heel veel speelplezier. Mocht je vragen hebben horen wij die graag, er zijn ook genoeg spelers die graag de hulp bieden om jouw vragen te beantwoorden.
 

DeletedUser1294

Guest
In jouw geval is dat marmer-elixer-kristal.
Jouw bonusfabrieken kan je zien in het stadhuis in de tab relikwieën. Hoe meer relikwieën je hebt van je bonus, hoe meer produktie, oplopend tot 700%.
De overige fabrieken leveren dus veel minder op. Je kan deze grondstoffen gemakkelijk op de markt ruilen. Als je dat eerlijk in de verhouding 1:1 doet, gaat dat heel snel.

De relics (Relikwieën) verdien je door provincies vrij te spelen en door toernooien te spelen. Let bij de toernooien op je bonus.
.
 

DeletedUser3454

Guest
In jouw geval is dat marmer-elixer-kristal.
Jouw bonusfabrieken kan je zien in het stadhuis in de tab relikwieën. Hoe meer relikwieën je hebt van je bonus, hoe meer produktie, oplopend tot 700%.
De overige fabrieken leveren dus veel minder op. Je kan deze grondstoffen gemakkelijk op de markt ruilen. Als je dat eerlijk in de verhouding 1:1 doet, gaat dat heel snel.

De relics (Relikwieën) verdien je door provincies vrij te spelen en door toernooien te spelen. Let bij de toernooien op je bonus.
.

Oké zie iets van productiebonus bij marmer.
 

DeletedUser3113

Guest
@NicElvenar Goed dat je je weg hebt gevonden naar het forum en welkom. Hier op het forum kun je alle updates en nieuwe ontwikkelingen lezen van Elvenar. We wensen je verder heel veel succes met het bouwen van je dorp en we wensen je veel plezier met Elvenar.

Groet,
Duvessa
 

DeletedUser3477

Guest
Hoihoi,
Ik heb een klein probleempje. Ik kan mijn avatar niet veranderen... Weet iemand hoe dit kan?
 
Erop klikken, eentje kiezen en 'opslaan' klikken, in het begin heb je er een paar, er komen er later soms bij van hoofdstukken en Oude Wonderen, dan heb je meer keuze.
 

DeletedUser280

Guest
Hallo NicElvenar,
Ik stelde mij de vraag of je reeds in een BS zit ?
Anders ben je bij ons van harte welkom er is nog een plaatsje vrij.
Ik hoor het wel van je .
Groetjes Patsyke
 

DeletedUser3477

Guest
Erop klikken, eentje kiezen en 'opslaan' klikken, in het begin heb je er een paar, er komen er later soms bij van hoofdstukken en Oude Wonderen, dan heb je meer keuze.

Er opent bij mij niets wanneer ik op mijn avatar klik.... Hierdoor kan ik hem dus niet veranderen.... Ik heb geen idee hoe dat kan.
 

DeletedUser1294

Guest
Er opent bij mij niets wanneer ik op mijn avatar klik.... Hierdoor kan ik hem dus niet veranderen.... Ik heb geen idee hoe dat kan.
Bedoel je de avatar op het forum?
Als je rechtsonder op je plaatje klikt, kom je bij jouw instellingen. Daar kan je wel een andere avatar uploaden.
 

DeletedUser3092

Guest
Hallo,
ik speel sinds eind december en kom raar of zelden op de forum omdat ik hier echt mijn weg niet vind.
Toch heb ik een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Kan je op voorhand zien welke opdrachten er bij een evenement gedaan moeten worden zodat je een beetje op voorhand al kan produceren?
Zo ja, waar kan ik dat terugvinden?
bedankt
 

DeletedUser1796

Guest
@Kristelv de opdrachten voor een evenement staan meestal in een spoiler in de FAQ en dan kijken naar de titel en dan even zoeken
 
Inderdaad, op de hoofdpagina onder FAQ (vaak gestelde vragen) kijken, daar staat al een topic over de opdrachten van het nieuwe evenement, je kan ook helemaal linksonder in het kader van het forum met de muis over "forums" gaan en dan "nieuwe" of "recente" posts bekijken. Als er een evenement aankomt valt daar altijd wel wat over te vinden.
 

DeletedUser280

Guest
halo NicElvenar,
Zit jij al in een BS?
Bij ons zijn er nog enkele plaatsen vrij dus altijd welkom.
Groetjes Patsyke
 
Bovenaan