• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost De Walpurgis Nacht - Quest #25 nog in het Engels.

DeletedUser

Guest
Quest 25 is niet vertaald:
Gain Ensorcelled Endowment Enchantment 1 time or use Ensorcelled Endowment Enchantment 1 time
 

DeletedUser3232

Guest
Hallo, de chat doet het niet maar ik hoop dit wel. Ben al aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden. Ik moet Ensorcelled endowment enchantment gebruiken. Maar weet niet wat dat is.quest 25 dus
Gr. Arjonoko
 

DeletedUser3382

Guest
Hallo, de chat doet het niet maar ik hoop dit wel. Ben al aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden. Ik moet Ensorcelled endowment enchantment gebruiken. Maar weet niet wat dat is.quest 25 dus
Gr. Arjonoko
Had hetzelfde probleem. Google vertaalt het niet goed en verwijst terug naar Elvenar.
Op de engelstalige wiki vind je uiteindelijk dat het te vinden is bij 'Magische academie', tabblad 'Produceren', tweede, paarse icoontje 'betoverd geschenk'; met die handjes erop.
Of 'Magische academie', tabblad 'Betoveringen', derde, paarse icoontje 'betoverd geschenk'; uiteraard nog steeds met die handjes erop. Klik hierop en dan op een cultureel gebouw [met symbool erboven] en je krijgt een langdurig bruisend effect :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan