• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toverstoffabrieken

Beste,

Als ik op bezoek ga bij wat meer geëvolueerde spelers, ben ik ronduit in shock!
Ik zie daar eerlijk gezegd niet anders dan een paar fluorescerende wiebelende dildo's staan...
Kan de vormgeving van deze fabrieken niet iets anders aub?
Zeker omdat ik ze zelf heb staan en binnenkort deze eigenaardige dingen dagelijks ga moeten trotseren :)))
 

DeletedUser2114

Guest
Dat zijn paddenstoelen en ik denk niet dat Inno die nu nog aan gaat passen ;)
 

DeletedUser2349

Guest
Het zijn grote roze paddenstoelen, dat jij daarin dildo's ziet is een eigen interpretatie.
"A dirty mind, a joy forever."
 
Beste,

Als ik op bezoek ga bij wat meer geëvolueerde spelers, ben ik ronduit in shock!
Ik zie daar eerlijk gezegd niet anders dan een paar fluorescerende wiebelende dildo's staan...
Kan de vormgeving van deze fabrieken niet iets anders aub?
Zeker omdat ik ze zelf heb staan en binnenkort deze eigenaardige dingen dagelijks ga moeten trotseren :)))

Persoonlijk vind ik het meer op kwallen lijken dan een fallus.
 
Die dirty mind is waarschijnlijk ooit ontstaan toen iemand een les over poëzie niet erg volgde, "A thing of beauty is a joy for ever" is het begin van John Keats' "Endymion"
 

DeletedUser1427

Guest
Beste,

Als ik op bezoek ga bij wat meer geëvolueerde spelers, ben ik ronduit in shock!
Ik zie daar eerlijk gezegd niet anders dan een paar fluorescerende wiebelende dildo's staan...
Kan de vormgeving van deze fabrieken niet iets anders aub?
Zeker omdat ik ze zelf heb staan en binnenkort deze eigenaardige dingen dagelijks ga moeten trotseren :)))

Bedankt voor je idee, dit idee wordt afgewezen. Vervelend dat je andere vormgeving ziet dan paddenstoelen (of kwallen), wij zien uit de feedback van de spelers dat dit geen animo heeft. Uit deze overweging wordt dit idee afgewezen en verplaatst naar het archief.
 
Bovenaan