• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

Ik denk dat de ontwikkelaars hier wel aan gedacht hebben. Het hoofdstuk Elementalen is zolang uitgesteld omdat ze wilden dat meer spelers het hoofdstuk van de Halflingen hadden afgerond en door konden spelen met dit nieuwe hoofdstuk ook met name het nieuwe goed om mee te ruilen. Uiteraard is het erg lastig en vervelend om sterrenhandel anders dan 2 of hoger te zien. Ik kan je wel meegeven dat steeds meer spelers dit hoofdstuk bereiken en uiteindelijk hun bonusgoed + de uitbreiding handelsgebouw onderzoeken voltooid hebben waardoor ruilen 'hopelijk' ook sneller zal lopen. Momenteel ben ik zelf ook bezig om mijn uitbreiding handelsgebouw te onderzoeken. Ik verwacht dat met de dagen die komen de goederen ook steeds ruimer wordt.
Persoonlijk vind ik het jammer dat inno besloten heeft om zo lang te wachten met het nieuwe hoofdstuk. In het spel zit toch een vorm van wedstrijdelement, (waarom is er anders een ranglijst) en als je klaar bent zit je lijdzaam toe te kijken hoe anderen je voorbij schieten die wel nog verder kunnen.
Gelukkig kunnen we nu weer verder maar heb echt maandenlang stilgezeten. Dit kan voor velen ook een reden zijn om geen dia's meer uit te geven, immers je staat zo weer in de wacht voor een volgend hoofdstuk en kun je weer maanden niets.
 

DeletedUser1026

Guest
Zie ik dat goed? Mijn t1-bonus is hout, maar mijn t4-bonus is niet Elfenboomsap? Als ik het goed zie heb ik als bonusgoedje Maansteen... Nou zeg...'mogen' we weer fabrieken van lvl1 op gaan bouwen om een beetje fatsoenlijke aantallen te kunnen produceren, zeker als je er vanuit gaat dat die bonus waarschijnlijk ook tot boven de 700% uit gaat komen. Tjee, en ik had al mijn houtfabrieken al ge-upt voor deze gegevens tot mijn hersencellen waren doorgedrongen...Anders had er de keus nog geweest om enkele fabrieken niet te uppen vanwege de 1 en 2 daagsproducties... Nou, 'effe' een paar marmerfabrieken naar level zoveel en twintig gaan bouwen, denk ik dan maar... Of ...?
 

DeletedUser1294

Guest
Zie ik dat goed? Mijn t1-bonus is hout, maar mijn t4-bonus is niet Elfenboomsap? Als ik het goed zie heb ik als bonusgoedje Maansteen... Nou zeg...'mogen' we weer fabrieken van lvl1 op gaan bouwen om een beetje fatsoenlijke aantallen te kunnen produceren, zeker als je er vanuit gaat dat die bonus waarschijnlijk ook tot boven de 700% uit gaat komen. Tjee, en ik had al mijn houtfabrieken al ge-upt voor deze gegevens tot mijn hersencellen waren doorgedrongen...Anders had er de keus nog geweest om enkele fabrieken niet te uppen vanwege de 1 en 2 daagsproducties... Nou, 'effe' een paar marmerfabrieken naar level zoveel en twintig gaan bouwen, denk ik dan maar... Of ...?
Dat klopt inderdaad. Ik heb ook hout als bonus en maansteen als t4. Ik heb 3 van de 8 houtfabrieken vervangen voor marmer. Achteraf was 2 misschien ook genoeg geweest (in het begin tenminste), zeker met een paar spreuken erop.
 

DeletedUser1026

Guest
. Ik heb 3 van de 8 houtfabrieken vervangen voor marmer. Achteraf was 2 misschien ook genoeg geweest (in het begin tenminste), zeker met een paar spreuken erop.
Ja, ik denk ook wel dat 2 voorlopig voldoende zal zijn. Het is natuurlijk ook afhankelijk van het aantal Goddelijke zaden die je kunt produceren, anders staan ze er toch maar werkloos bij... Misschien dat er in de toekomst nog meer gebouwen komen (bv: OW's of Cultuur) die ook God Zdn kunnen produceren..
 
2 is meer dan voldoende, als je wat meer geduld hebt is 1 ook genoeg.

Ben nu wel in dubio wat te doen als ik straks klaar ben, zouden we die t4 nog nodig hebben volgend hoofdstuk of is het dan puur t5?
 

DeletedUser1294

Guest
Ik vermoed dat we verdergaan met t5 en t6 en dat t4 dus ook blijft. Aan de inventaris van het stadhuis te zien, is de aanpassing i.i.g. wel alvast zo ingericht
 

DeletedUser3012

Guest
Is er nou nog steeds geen onderzoek: Geavanceerde Arbeidershut?
 

DeletedUser1120

Guest
weet iemand toevalig hoeveel fabrieken je neer moet zetten ik heb nu van alles 1 stuk lucht, aarde ,water ,fuur bedoel deze gebouwen
 

DeletedUser1427

Guest
weet iemand toevalig hoeveel fabrieken je neer moet zetten ik heb nu van alles 1 stuk lucht, aarde ,water ,fuur bedoel deze gebouwen

Als het goed is vragen de verhaalopdrachten op den duur, 5 aarde - 4 water - 3 water en 3 vuur manifestaties van de Elementalen.
 

DeletedUser2600

Guest
28070346_1703573403019703_8193938146657062539_o.jpg
;)
 

DeletedUser2600

Guest
overal het zelfde !
Voor degenen in Elementals, heb je gemerkt dat er een tekort aan Tree Gum is voor je hele wereld? Ik ben op de En-server, dus misschien gebeurt het daar alleen. In de handelaar heeft mijn hele FS een tekort aan boomgom. Iedereen in mijn hele wereld doet er eindeloze aanvragen voor bij de handelaar.Ik heb 20 pagina's met handelsverzoeken en een persoon die het aanbiedt als nulsterrenhandel met een verhouding van ongeveer 10: 1 dat niemand natuurlijk neemt. De enige manier om Tree Gum op dit moment voor iemand te krijgen is blijkbaar om het bij de groothandel te kopen, natuurlijk, wachtend tot het elke keer opnieuw wordt ingesteld. Ik vraag me af of anderen deze onbalans zien of is het een elementair elementair goed waar je veel behoefte aan hebt? Ten slotte denk ik niet dat het een efficiënt gebruik van beperkte ruimte is om te proberen alle drie soorten van tier one-fabrieken te bouwen om Tree Gum te krijgen. Ik heb mijn boost gekregen en de volgende is geüpgraded om de twee dingen te maken die ik zou moeten kunnen ruilen voor wat ik niet heb - Tree Gum. Wat mis ik hier, behalve Tree Gum ?!
27973529_1862612197096034_600344152444313483_n.jpg
 

DeletedUser1026

Guest
ik heb nu meer dan 25.000 Elfenboomsap (Tree Gum) en het is niet eens mijn bonus. Wel is hout mijn bonusgoedje en heb ik mijn 5 fabrieken al naar lvl 24 ge-upt en flink aan het produceren gezet voor ik in de gaten kreeg dat Maansteen mijn t4 bonus was... Vlogens mij maakt dat nu in het begin weinig uit omdat de bonus pas echt gaat werken als je daar relekwieen voor hebt verzameld. Wel ga ik nu 2 marmerfabrieken bij-bouwen tot lvl 24 zodat ik uiteindelijk ook van de bonus kan genieten... Dus in principe hoeft er geen tekort te zijn aan 'Tree Gum', alleen moet je dan mensen die hout als bonus hebben ook een paar fabrieken uppen en aant werk laten zetten :) Je verliest alleen wel in de ge-upte fabrieken de 1 en 2 dagenproducties. Maar uiteindelijk zullen die houtbonusfabrieken toch ook ge-upt moeten? Of niet?
 
Bovenaan