• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Arlathan zoekt broeders en zusters

DeletedUser1888

Guest
Waarde elfen en mensen,

Broederschap Arlathan verwijdert binnenkort inactieve spelers en schept zo ruimte voor nieuwe leden. Arlathan is een broederschap die hoog in de top tien staat van het broederschapsklassement. Het doel is om gezamelijk op te trekken en de broederschap op nummer 1 te krijgen. Hulpvaardigheid, sportiviteit en solidariteit staat bij ons hoog in het vaandel.

Lijkt het je uitdagend genoeg om samen met ons verder te gaan, kun je je vinden in onze doelstelling en heb je een score hoger dan 100.000, dan zien wij graag je sollicitatie tegemoet. Stuur sollicitatiebericht persoonlijk naar mij, aartsmagiër Fili, binnen het spel (ik kom zelden op het forum).

Wellicht tot ziens in Arlathan!

Fili,
aartsmagiër Arlathan
 

DeletedUser1888

Guest
Help, help!

Twee spelers zijn vertrokken uit Artlathan, want ze hadden geen zin meer. We zoeken dus weer nieuwe, actieve, grote spelers.
Meld je alsjeblieft met spoed aan, zodat je nog mee kan doen met het Broederschapsavontuur.

Tot ziens!

Fili,
aartsmagiër Arlathan
 

DeletedUser1888

Guest
Nogmaals een oproep:
Onze topspelers hebben bijna allen hout als bonusfabriek. Dat betekent dat we straks vooral maansteen als t4-(bonus)goed in onze broederschap hebben, maar een gebrek aan platinum en elvenboomsap.
We zoeken dus een ervaren, actieve speler die een van deze twee spirituele goederen maakt of binnenkort gaat maken.
Hopelijk tot ziens bij Arlathan!
 

DeletedUser1888

Guest
Helaas heb ik onlangs een speler die niet meer actief lijkt te zijn moeten verwijderen.
Er is nu dus weer een vacature.

Grote, actieve spelers met een groot saamhorigheidsgevoel mogen mij een sollicitatiebrief sturen.

Tot ziens bij broederschap Arlathan!

Fili,
aartsmagiër Arlathan
 

DeletedUser1888

Guest
Het is weer zover: er is plaats voor één actieve speler.
Meld je snel, dan kun je nog deelnemen aan het broederschapsavontuur!
 
Bovenaan