• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Chat valt steeds uit

DeletedUser

Guest
Spelversie: v1.47.4-(1453bd114) (2018-02-15 10:03)
Spelwereld: Arendyll
Browser + version: Opera 51.0.2830.34
Flash Player version: 28.0.0.161
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise (UK edition)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elf

Reproduceerbaarheid: 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd

Huidige situatie:
Sinds gistermiddag valt de chat steeds uit.
Ofwel terwijl je online bent en midden in een chat conversatie de chat blijft hangen. Je krijgt geen nieuwe berichten meer, en kunt typen wat je wilt, maar het verschijnt niet.
Ofwel bij het opnieuw inloggen of refresch dat de chat niet wilt laden.

Vrijwel iedereen in mijn bs heeft hier momenteel last van. Dus met verschillende browsers en met zowel Windows als Mac computers.
Niet zo prettig voor onze babbelgrage bs :(

Verwachte Situatie:
Lekker door kunnen chatten

Reproductiestappen:
Lijkt niet uit te maken wat je doet
 

DeletedUser2114

Guest
Bij mij ook, 3x op een avond gisteren, was me nog niet eerder gebeurd.
 

DeletedUser2349

Guest
Kan dit bevestigen. Lijkt erop dat de problemen met de chat samenhangt met het huidige Valentijn evenement.
 

DeletedUser1427

Guest
Spelversie: v1.47.4-(1453bd114) (2018-02-15 10:03)
Spelwereld: Arendyll
Browser + version: Opera 51.0.2830.34
Flash Player version: 28.0.0.161
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise (UK edition)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elf

Reproduceerbaarheid: 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd

Huidige situatie:
Sinds gistermiddag valt de chat steeds uit.
Ofwel terwijl je online bent en midden in een chat conversatie de chat blijft hangen. Je krijgt geen nieuwe berichten meer, en kunt typen wat je wilt, maar het verschijnt niet.
Ofwel bij het opnieuw inloggen of refresch dat de chat niet wilt laden.

Vrijwel iedereen in mijn bs heeft hier momenteel last van. Dus met verschillende browsers en met zowel Windows als Mac computers.
Niet zo prettig voor onze babbelgrage bs :(

Verwachte Situatie:
Lekker door kunnen chatten

Reproductiestappen:
Lijkt niet uit te maken wat je doet

Bedankt voor je melding,

Uiteraard erg vervelend dat jij (jullie) problematiek ervaren met de chat. Wij vragen eigenlijk altijd als eerst of dit probleem ook nog aanwezig is na het verwijderen van de cookies. (spel en browser ook afsluiten en opnieuw opstarten), is er een verbetering of zijn de prestaties van de chat nog steeds niet werkende.

De status van deze melding krijgt dan ook 'bevestigd', hieruit is het onderzoek nog wel gaande om te kijken of dit probleem door ons gereproduceerd kan worden, dit probleem wordt ook doorgegeven. Wij hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
 
kan alleen maar zeggen dat het bij niet meer op 2 handen te tellen is zo vaak als ik opnieuw heb moeten opstarten om weer een half uurtje mijn broeders en zusters te kunnen vervelen met mijn eindeloos gechat:cool:
Maar ook dat ik wel kan innen van klare producties maar dan vervolgens de fabriek of werkplaats niet meer kan activeren, hoogst vervelend
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je melding,

Uiteraard erg vervelend dat jij (jullie) problematiek ervaren met de chat. Wij vragen eigenlijk altijd als eerst of dit probleem ook nog aanwezig is na het verwijderen van de cookies. (spel en browser ook afsluiten en opnieuw opstarten), is er een verbetering of zijn de prestaties van de chat nog steeds niet werkende.

De status van deze melding krijgt dan ook 'bevestigd', hieruit is het onderzoek nog wel gaande om te kijken of dit probleem door ons gereproduceerd kan worden, dit probleem wordt ook doorgegeven. Wij hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

@Lionell Maar natuurlijk heb ik cookies verwijderd, browergeschiedenis en flash cache geleegd. Ook spel helemaal afsluiten. ;)
Maar het hielp allemaal niets :(
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell Maar natuurlijk heb ik cookies verwijderd, browergeschiedenis en flash cache geleegd. Ook spel helemaal afsluiten. ;)
Maar het hielp allemaal niets :(

Bedankt voor het aangeven, het is eigenlijk standaard dat wij dit vragen ook omtrent dit probleem. Wij ontvangen meerdere meldingen hierover, het probleem is inmiddels doorgegeven. Uiteraard mochten wij dit probleem kunnen reproduceren zal dit helpen het probleem sneller eventueel op te lossen.
 

DeletedUser1796

Guest
Het is momenteel niet maar 1 iemand maar meerdere mensen, misschien zelfs wel iedereen
ik krijg ook de melding te zien van het verbinden alleen die verdwijnt weer heel snel.
ik kan een bericht sturen en daarna niet meer dan moet ik weer opnieuw inloggen, ik heb ook alles al geleegd/verwijderd en niks werkt
 
Ik heb er ook last van. De verbinding van de chat valt even weg en vervolgens als de chat er weer is, kan ik wel berichten typen maar ze komen niet door. Enige wat dan helpt is een refresh.
 
Wanneer ik de knop in game gebruik om naar forum te gaan, krijg ik het forum-inlogscherm, dan een volledig wit scherm, en dan terug inlogscherm, vreemd...
 
Maar ook dat ik wel kan innen van klare producties maar dan vervolgens de fabriek of werkplaats niet meer kan activeren, hoogst vervelend
had ik ook, vorige week, ofwel ging ophalen van productie of mana pas na herladen van het spel, dat gebeurde ook.
Nu is het dat een aantal gebouwen bij het ophalen van producties ook ineens klaarstaan om een volgende productie te selecteren, alsof ik dubbel zou geklikt hebben, wat niet het geval is. Minder vervelend, maar ook niet normaal.
 

DeletedUser1704

Guest
hier ook problemen met de chat en in bs zijn er ook spelers die moeite hebben met de wereldkaart te laden
 

DeletedUser1427

Guest
De ontwikkelaars zijn momenteel bezig met het oplossen van de chat. Wij kunnen voor nu alleen vragen om geduld tot de oplossing wordt geïmplementeerd.
 
ondanks dat er gister blijkbaar gesleuteld zou zijn heb ik vandaag toch al 2x moeten herstarten om de boel pratende te houden.
Begint nu toch echt vreselijk irritant te worden
 
Bovenaan