• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handel: op zoek naar marmer en kristal

Hallo allemaal

Is er iemand in heel arendyll die wilt met mij traden ???
dat iemand ff in mijn clan joint (Inferno Stars) en ff handelt met mij. want kom hele tijd te kort aan volgende gs.

ik ben op zoek naar marmer en kristal voor elixir, toverstof of edelstennen.
ik heb aantal 100k tier 3 aanbidingen geplaatst voor kristal en marmer.
ben wel bereid om een extratje te geven

ik kan wel 3 keer 100k elixir geven voor 3/4 aan marmer of kristal.
100k elixir bijv voor 1200k marmer = 25k elixir winst en met 100k elixir voor 300k kristal = 25k elixir winst
ook 4 keer 100k edelstennen
en 1 keer 100k toverstoff voor marmer of kristal

als iemand dit alles kan kopen dan heeft die gene 200k winst aan t3 gs

mvg jettaz
 
een paar maand geleden had ik je zo kunnen helpen, maar we hebben eens gek gedaan in toernooien en de voorraden staan te laag om dat op m'n eentje te kunnen doen
 
Hallo allemaal

Is er iemand in heel arendyll die wilt met mij traden ???
dat iemand ff in mijn clan joint (Inferno Stars) en ff handelt met mij. want kom hele tijd te kort aan volgende gs.

ik ben op zoek naar marmer en kristal voor elixir, toverstof of edelstennen.
ik heb aantal 100k tier 3 aanbidingen geplaatst voor kristal en marmer.
ben wel bereid om een extratje te geven

ik kan wel 3 keer 100k elixir geven voor 3/4 aan marmer of kristal.
100k elixir bijv voor 1200k marmer = 25k elixir winst en met 100k elixir voor 300k kristal = 25k elixir winst
ook 4 keer 100k edelstennen
en 1 keer 100k toverstoff voor marmer of kristal

als iemand dit alles kan kopen dan heeft die gene 200k winst aan t3 gs

mvg jettaz

WAHAHAHAHAHAHA, Serieus?
@Aiki heb je wel goed gelezen?

6 toverstof fabrieken en dat is het? je hebt 0 tier 1 en 0 tier 2 fabrieken?

Wat dacht je ervan om zelf eens tier 1 en 2 fabrieken te plaatsen en zelf te produceren ipv proberen misbruik te maken van spelers hun goedheid of onwetendheid?
 
WAHAHAHAHAHAHA, Serieus?
@Aiki heb je wel goed gelezen?

6 toverstof fabrieken en dat is het? je hebt 0 tier 1 en 0 tier 2 fabrieken?

Wat dacht je ervan om zelf eens tier 1 en 2 fabrieken te plaatsen en zelf te produceren ipv proberen misbruik te maken van spelers hun goedheid of onwetendheid?
Hoezo misbruik maken ??? 0_o
 
Dat weet je heel goed aangezien je alleen tier III fabrieken bezit.
Dat je er nog zover hebt mee kunnen komen is erg genoeg.

https://nl.forum.elvenar.com/index....eplaatste-aanbiedingen.3747/page-5#post-45491

ik geef zelfs veel meer dat het waard is .
en over schevehandel moet je niet bij mij gaan zeuren of mij parasiet noemen, maar bij de makers zijn als je het niet mee eens bent.
ik zou wel begrijpen als er om oneerlijke handel ging bijv: 1 ster of helemaal geen sterren.
 

DeletedUser2114

Guest
ik geef zelfs veel meer dat het waard is
Dat is niet waar, dat zie je als je de post van CrazyWizard hebt bekeken. Voor 100k elixer die je wilt bieden, zou je maar zo'n 300k marmer mogen vragen als je het echt eerlijk wilt hebben, 1200k is 4x zoveel.
 

DeletedUser1427

Guest
@CrazyWizard, belet je wel op je woordkeuze. prima als je iemand op iets wilt wijzen maar doe dit dan op een fatsoenlijke manier. @CrazyWizard en @jettaz Ik zal daarom het bericht van @CrazyWizard hierover aanpassen en opvolgende berichten hierover ook aanpassen.

@jettaz, @CrazyWizard bedoelt dat het verstandig is om de bonusfabrieken van tier 1 (hout - marmer of staal) of tier 2 (kristal - zijde of boekrollen) te plaatsen. Met een bonus van deze goederen gaat het makkelijker om bepaalde goederen te ruilen die van dezelfde klasse zijn, uiteraard bepaald jij hoe je deze goederen wilt verkrijgen of aanbiedt.
 
Dat is niet waar, dat zie je als je de post van CrazyWizard hebt bekeken. Voor 100k elixer die je wilt bieden, zou je maar zo'n 300k marmer mogen vragen als je het echt eerlijk wilt hebben, 1200k is 4x zoveel.
wat is hier niet eerlijk aan ???

1 tier3 = 4 tier2 = 16 tier1

100k tier3 = 400k tier2 = 1600k tier1

en ik vraag 75% er van
dus 100k tier3 voor 300k tier2 of 1200 tier1
 
ik geef zelfs veel meer dat het waard is .
en over schevehandel moet je niet bij mij gaan zeuren of mij parasiet noemen, maar bij de makers zijn als je het niet mee eens bent.
ik zou wel begrijpen als er om oneerlijke handel ging bijv: 1 ster of helemaal geen sterren.

als je eerlijk wilde handelen vroeg je voor 100k elixer wel op +-300k marmer en niet om 1200K marmer.
Deze discussie is vaak genoeg o.a. op de fora gevoerd.

Er is een reden waarom je zonder goederen zit, namelijk dat veel spelers je negeren en speler lokaal bij je in de buurt schelden je waarschijnlijk ook dagelijks verrot in de gildechat wegens een enorme vervuiling in de markt. dat ze langs al je rommel aanbiedingen moeten klikken.

Het lijkt me verstandig dat je nog even goed de door mij aangehaalde berekening leest, en even goed in de spiegel kijkt. hopelijk zie je dan het licht en pas je je stad aan, daar doe je iedereen en uiteindelijk ook jezelf een plezier mee.
Met gewone 2 sterren handel binnen dezelfde tier krijg je uiteindelijk meer goederen omdat dan iedereen met je wil handelen ipv dat je grotendeels genegeerd wordt en je hier op het forum om goederen moet bedelen en waar je dus helemaal geen of dit soort reacties terug krijgt.

Ik ga ervanuit dat @Aiki even niet goed gelezen had.
 
Bovenaan