• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verwelkom een moderator.

DeletedUser1592

Guest
Nou eigenlijk denk ik niet dat we veel met hem te maken zullen hebben want het is een game moderator als het nou zoals @Lionell een forum moderator zou zijn dan zou het inderdaad wel netjes zijn
Hier sla je de plank toch behoorlijk mis ;) game moderatoren, zullen misschien niet zo vaak op het forum zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ze er nooit zullen zijn, om antwoorden te geven. Daarnaast behandelen de game moderatoren de support tickets, en kom je ze ook tegen. Dus vandaar dat we aan het verzoek om vanaf nu nieuwe moderatoren voor te stellen hebben voldaan.
 

DeletedUser2350

Guest
hallo Elvenar spelers

Het heeft ff geduurd maar eindelijk kan (weet) ik hoe het hier werkt en ga ik me voorstellen.

Ik ben dus Thunderace, 56 jaartjes jong. Ik woon samen mijn 5 katten in Rozenburg in mijn nieuwe droomhuis wat ik vorig jaar gekocht hebt. Ik ben sinds vorig jaar november werkeloos dus genoeg tijd om die hier door te brengen en tijd genoeg om thuis het eea te verbouwen. ik kijk graag naar darten en speel het zelf ook. Een andere hobby is motorrijden en daar komt mijn naam vandaan. Ik rij dus op een Yamaha Thunderace. Ik speel hier sinds vorig jaar juni en paar maanden later met nog een account. Ik zit momenteel nog in de opleidingsfase maar volgens Beldroth en Lionell gaat het goed dus ik zal binnenkort onder begeleiding echte tickets mogen behandelen. Ik heb er echt zin in !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2080

Guest
hallo Elvenar spelers

Het heeft ff geduurd maar eindelijk kan (weet) ik hoe het hier werkt en ga ik me voorstellen.

Ik ben dus Thunderace, 56 jaartjes jong. Ik woon samen mijn 5 katten in Rozenburg in mijn nieuwe droomhuis wat ik vorig jaar gekocht hebt. Ik ben sinds vorig jaar november werkeloos dus genoeg tijd om die hier door te brengen en tijd genoeg om thuis het eea te verbouwen. ik kijk graag naar darten en speel het zelf ook. Een andere hobby is motorrijden en daar komt mijn naam vandaan. Ik rij dus op een Yamaha Thunderace. Ik speel hier sinds vorig jaar juni en paar maanden later met nog een account. Ik zit momenteel nog in de opleidingsfase maar volgens Beldroth en Lionell gaat het goed dus ik zal binnenkort onder begeleiding echte tickets mogen behandelen. Ik heb er echt zin in !!


welkom dan alvast! :)
 

DeletedUser

Guest
hallo Elvenar spelers

Het heeft ff geduurd maar eindelijk kan (weet) ik hoe het hier werkt en ga ik me voorstellen.

Ik ben dus Thunderace, 56 jaartjes jong. Ik woon samen mijn 5 katten in Rozenburg in mijn nieuwe droomhuis wat ik vorig jaar gekocht hebt. Ik ben sinds vorig jaar november werkeloos dus genoeg tijd om die hier door te brengen en tijd genoeg om thuis het eea te verbouwen. ik kijk graag naar darten en speel het zelf ook. Een andere hobby is motorrijden en daar komt mijn naam vandaan. Ik rij dus op een Yamaha Thunderace. Ik speel hier sinds vorig jaar juni en paar maanden later met nog een account. Ik zit momenteel nog in de opleidingsfase maar volgens Beldroth en Lionell gaat het goed dus ik zal binnenkort onder begeleiding echte tickets mogen behandelen. Ik heb er echt zin in !!
Beste Thunderace, welkom en gefeliciteerd met je functie als moderator.

Voor Lionell wel fijn dat er meer hulp komt op dit forum, hij heeft al enorm veel geruimd hier wat absoluut nodig was, :confused: dus 'n extra handje zal hij vast fijn vinden.:D

Ik wens je veel succes ;)
 

DeletedUser1796

Guest
Hallo alle Mensen en Elven van Elvenar,

Sinds vandaag (dinsdag 8 mei) ga ik het team mee helpen als game moderator.
Sommige van jullie kennen mijn naam al wel omdat ik vaak wel op topic's reageerde.
Mijn naam heeft geen speciale betekenis ik heb het simpel gehouden omdat ik toch slecht ben in iets te verzinnen, verder ben ik er 36 jong(oud) en woon ik in brabant, al mijn hele leven :)
Verder is er niks boeiends om over mij zelf te vertellen :D
Ik speel dit spel nu al bijna 2 jaar op de NL server als Elf en ik speel iets langer als een half jaar op Beta, daar doe ik het rustig aan, vond het leuk om ook als mens te kunne spelen :)
Omdat ik toch tijd in overvloed heb (ben werkloos) heb ik gesolliciteerd en ben ik dus aangenomen.
Ik moet nog alles leren maar ik hoop dat ik jullie binnenkort kan gaan helpen.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Hallo alle Mensen en Elven van Elvenar,

Sinds vandaag (dinsdag 8 mei) ga ik het team mee helpen als game moderator.
Sommige van jullie kennen mijn naam al wel omdat ik vaak wel op topic's reageerde.
Mijn naam heeft geen speciale betekenis ik heb het simpel gehouden omdat ik toch slecht ben in iets te verzinnen, verder ben ik er 36 jong(oud) en woon ik in brabant, al mijn hele leven :)
Verder is er niks boeiends om over mij zelf te vertellen :D
Ik speel dit spel nu al bijna 2 jaar op de NL server als Elf en ik speel iets langer als een half jaar op Beta, daar doe ik het rustig aan, vond het leuk om ook als mens te kunne spelen :)
Omdat ik toch tijd in overvloed heb (ben werkloos) heb ik gesolliciteerd en ben ik dus aangenomen.
Ik moet nog alles leren maar ik hoop dat ik jullie binnenkort kan gaan helpen.

Groetjes
Beste Priscil,

Ik wens je veel succes als moderator op dit forum.
Zoals je zelf al aangeeft, je bent bekend hier, kent de klappen van de zweep :D dus zal je zeker goed afgaan.
Hiernaast geloof ik zeker dat Lionell heel blij is wat hulp er bij te krijgen, want de onderwerpen staan sneller dan dat je ze gelezen hebt :p

Succes hé ;)
 
Beste Priscil,

Ik wens je veel succes als moderator op dit forum.
Zoals je zelf al aangeeft, je bent bekend hier, kent de klappen van de zweep :D dus zal je zeker goed afgaan.
Hiernaast geloof ik zeker dat Lionell heel blij is wat hulp er bij te krijgen, want de onderwerpen staan sneller dan dat je ze gelezen hebt :p

Succes hé ;)
Als ik het goed zie is Priscil een game mode, geen forum mod. Normaal wil dat zeggen dat je haar niet veel gaat zien op het forum, maar wel bij het beantwoorden van support tickets.

Alvast veel succes Priscil, hopelijk krijg je niet te veel vervelende tickets op je bord :)
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed zie is Priscil een game mode, geen forum mod. Normaal wil dat zeggen dat je haar niet veel gaat zien op het forum, maar wel bij het beantwoorden van support tickets.

Alvast veel succes Priscil, hopelijk krijg je niet te veel vervelende tickets op je bord :)
Hier sla je de plank toch behoorlijk mis ;) game moderatoren, zullen misschien niet zo vaak op het forum zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ze er nooit zullen zijn, om antwoorden te geven. Daarnaast behandelen de game moderatoren de support tickets, en kom je ze ook tegen. Dus vandaar dat we aan het verzoek om vanaf nu nieuwe moderatoren voor te stellen hebben voldaan.
Beste Wonder nar, of het nu 'n forum of game moderator is, zoals Beltdroth al eerder aangeeft, zals je als game moderator ook zeker zo nu en dan op het forum je woordje gaan doen.;)
 

Deleted User - 370874

Guest
Goedendag allemaal,

Vanaf heden ben ik aangesteld als forum moderator.
Graag wil ik met jullie voor zorgen dat het forum een leuke en plezierige plek is voor alle spelers.

Ook wil ik met jullie graag kijken hoe we wat meer activiteit op het forum kunnen krijgen.
Mocht je een goed idee hebben om wat meer schwung in het forum te krijgen, voel je dan vrij om mij een persoonlijk bericht te sturen.

Hopelijk gaan we samen een leuke en gezellige tijd tegemoet.
 
Bovenaan