• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen

Meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen, zie eerste post voor dit idee

  • Ja, ik stem voor dit idee.

    Stemmen: 64 95,5%
  • Nee, ik ben tegen dit idee.

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1427

Guest
YES 50 stemmen!
Dankjewel @nidi

Ja ik zou het ook fijn vinden als je die kp-spreuk zou kunnen stapelen, maar ik denk dat dat voor een ander voorstel is. ;)
Maar als het van @Lionell mee mag met deze, graag :D

Hierbij wordt het volgende van de werkwijze aan het licht gebracht:

* Tijdens de poll kan de discussie nog steeds doorgaan als iemand iets waardevols heeft om toe te voegen aan het idee. Echter: er kunnen nog geen wijzigingen worden aangebracht aan het idee zoals het in het openingspost staat vermeld, vergeet dus niet om ideeën op te doen tijdens een actieve poll.

Het poll is actief en dat wilt zeggen dat op dit moment nog nieuwe of juist aanvullende ideeën opgedaan kunnen worden voor dit idee zoals is aangegeven op de werkwijze. Helaas kan dit idee niet toegevoegd worden aan de poll omdat er al een stemming gaande is. Na afloop van de stemmingen kan jij de eerste post aanpassen met de aanvullende ideeën die zijn opgedaan tijdens de poll. Dit kan echter niet bij jouw originele omschrijving maar mag onder dit idee (de omschrijving van jouw idee) geplaatst worden zodat dit eventueel meegenomen kan worden als (aanvullend idee) voor jouw idee.
 
meer manieren vind ik niet per se nodig, wel moet het aantal kp dat je krijgt omhoog gaan.

je kan nu kp krijgen uit wonderen, uit hulp bij andermans wonderen, uit evenementen kistjes, uit burenhulp kistjes, uit toernooi, en je kan er gewoon ook kopen van centjes of diamanten of goederen. Ik vind dus dat er best wel veel mogelijkheden zijn.

Als ik bv in FoE kijk, dan kan je daar op plekje 1 bij een wonder makkelijk meer dan 200 FP krijgen, voor plekje 2 vaak meer dan 100.
En dan zijn er ook nog eens wonderen die je reward % verhogen, dus bv 200 FP wordt snel 300FP met dat ander wonder.
Er is daar bv een achievement dat je op 1 dag meer dan 1000 FP spendeert, en dat is op zich niet zo moeilijk. Dat is volgens mij echt onmogelijk in elvenar.

Een buff in de wonder rewards is dus volgens mij wel aan de orde.
Ik zou veel liever meer mogelijkheden zien om diamanten te krijgen (al is het maar 5 als reward)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Extra kp's is natuurlijk altijd leuk (dus heb uiteraard vóór gestemd), maar voor mij geen must, ik loop nu al regelmatig vast in het spel dus kan die kp's voor OW's gebruiken.
Ik zou het wel erg fijn vinden als de kosten om kp's te kopen omlaag kunnen. Wie trouw burenhulp geeft heeft vaak veel te veel muntjes en gebruikt die o.a. voor het kopen van kp's, en in events moeten we regelmatig ook (veel) kp's kopen. De kosten daarvan swingen op een bepaald moment de pan uit, dat is hier ook al vaker aangehaald. Verlagen van die kosten d.m.v. een spreuk, een direct effect, of een dagprijs in een event zou héél welkom zijn!
 

DeletedUser1427

Guest
De poll is inmiddels gesloten, uit de poll kunnen wij opmaken dat de meerderheid voor dit idee over: 'meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen' ja, ik stem op dit idee heeft gestemd. Dit betekent dat dit idee wordt doorgegeven.
 

DeletedUser1943

Guest
+1 lijkt mij de beste keuze, afwachten dus wel he want als er iets is dat je hier wel leert in dit spel is geduld hebben.
 
Bovenaan