• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hallo allemaal :D

Een goede morgen/middag/avond.
Is maar net wanneer je dit leest.

Ik ben Sentura, en ben door mijn vriendin en schoonvader aan dit spel begonnen.
Eerst via de telefoon en na dit ik met een omweg met wat registratie problemen me kon aanmelden, nu ook via de laptop.

Ik ben er veel mee bezig want ik vindt dit oprecht een leuk spel. Niet zo een dat je elkaar moet afmaken, maar gewoon rustig een waar je samen naar iets toe kan of moet werken. Daar hou ik wel van.

Ook zal ik me veel gaan inlezen in het forum en natuur mee doen met iedere community wedstrijd ;)

Mochten er vragen zijn schroom niet om ze te stellen.

Groetjes uit Eindhoven
Sentura(still a nickname);)
 

DeletedUser2975

Guest
Hoi allemaal,

Meerdere pogingen ondernomen me bij het forum aan te melden, lukte niet en het daar dan ook maar bij gelaten. Het bleef kriebelen en na een goede tip van het support team, de knoop toch maar doorgehakt en me zojuist aangemeld. IK speel dit spel al een aantal jaren, met veel plezier , onder de naam brocante.
 

DeletedUser1592

Guest
Hoi allemaal,

Meerdere pogingen ondernomen me bij het forum aan te melden, lukte niet en het daar dan ook maar bij gelaten. Het bleef kriebelen en na een goede tip van het support team, de knoop toch maar doorgehakt en me zojuist aangemeld. IK speel dit spel al een aantal jaren, met veel plezier , onder de naam brocante.
Registreren is gelukt zie ik, welkom ;)
 
Bovenaan