• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude wonderen: overzicht van beloningen met hulp klassement.

DeletedUser1086

Guest
ik zie in mijn BS enkel nog beloningen van 1 Rune, nooit meer
 
dan heb je of niet opgelet, of niemand heeft een wonder van level 6 of hoger, diverse hebben vanaf dat nivo 2 runen zoals je kan zien.
 
Heb het bestand geupdate met de statistieken van de nieuwe wonderen.

Heb de mana decay moeten herleiden, de rekenmethode was beetje onduidelijk maar icm met wat op beta zichtbaar was zou die zo correct moeten zijn.

Toch eens gaan graven in de data files of ik niet ergens de reward lijst gewoon kan vinden.

edit, helaas niet mogelijk, alleen voor wat er al te zien is, wordt dynamisch opgevraagd :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2454

Guest
Ligt het aan mij of kun je in de Nederlandse vertaling nog steeds niets. Als ik ergens op klikt gaat het bij mij niet open in ieder geval.
 

DeletedUser1796

Guest
Ligt het aan mij of kun je in de Nederlandse vertaling nog steeds niets. Als ik ergens op klikt gaat het bij mij niet open in ieder geval.
De Nederlandse vertaling is (nog) niet gemaakt. Je kan hier inderdaad nog niks zien.
 
De webpagina word helaas ook niet meer bijgehouden vanaf heden.

Ik had nog hele lijsten klaarliggen, helaas is er besloten dan de mensen achter GamersGemsofKnowledge alle informatie direct vanaf de testserver mogen halen en publiceren. (ook nog met reclame)
Iets wat mij (en sommige andere spelers) als gewone speler dus maanden tot jaren (of in geval van events heel veel slaaptekort) heeft gekost om te verzamelen kunnen zij in een paar klikken bij elkaar harken. het heeft dus totaal geen nut om hier nog 1 minuut aan tijd in te stoppen helaas. zodra ik ergens aan durf te beginnen doen zij het ook maar dan in 1 keer compleet met minimale energie.

Ik stop er dus helemaal mee, ook als ik wel fit ben.

Het is wel positief voor jullie als spelers sinds de data nu direct openbaar is maar zuur voor de mensen die er in het verleden al zoveel tijd in hebben gestopt
 

DeletedUser1570

Guest
Ik vind het heel jammer dat je ermee gestopt bent, jouw pagina is veel overzichtelijker. Maar ik snap het wel.
CraziWizard, hartelijk dank voor alle moeite die je er in hebt gestoken! :)
 

DeletedUser1796

Guest
@CrazyWizard ik vind het heel lullig voor je, je hebt er zoveel werk en tijd in gestoken door alles uit te zoeken enz.
Bedankt iig voor al je informatie en tijd die je er in hebt gestoken.
 

DeletedUser2454

Guest
Dank je Wizzard, iid erg zuur. Maar mss een ideetje om het maar van de site te halen dan?
 

DeletedUser2080

Guest
Jeetje, deze krijg ik pas laat mee. Dank voor al je werk CW, heb altijd veel aan jouw site en info gehad!
 
Bovenaan