• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Kapotte runenscherven

DeletedUser1592

Guest
Ook voor problemen bij runen geldt, als je denkt dat je iets niet hebt ontvangen even een support ticket aanmaken. Alleen supportmedewerkers kunnen een en ander in een spelaccount nakijken.
 
Ook voor problemen bij runen geldt, als je denkt dat je iets niet hebt ontvangen even een support ticket aanmaken. Alleen supportmedewerkers kunnen een en ander in een spelaccount nakijken.

Dan maar even afwachten, net ticket aangemaakt. Dank voor advies. Had het anders niet gedaan.
 

DeletedUser1751

Guest
Als ik het mij goed herinner was in de laatste Q & A iets gezegd over de kapotte runescherven. Het ging erom dat de kapotte scherven die je uit toernooien ontvangt, verder worden geteld dan 10. Als je 'zelf' kapotte scherven maakt (een rune gebruiken, en die dam dubbel is in het cirkeltje) wordt het niet verder dan 10 gedaan. Wellicht dan crazy wizard heel veel kapotte scherven had van het toernooi en dat die er nu bij gekomen zijn ....? Dit is enkel een vermoeden, als ik het goed heb onthouden van die QA.
 
Gaat om de kapotte runenscherven uit het tournooi. Kan momenteel zelf geen scherven maken. Zullen niet zoveel uit het tournooi zijn maar alles helpt om voor uit te komen ;-)
 

DeletedUser2226

Guest
Ik zou ook graag zien dat je runenscherven van reeds gebouwde/vrijgespeelde wonderen voor iets anders in kunt zetten (bv. zelf omzetten naar gebroken runenscherven).
Het lijkt mij onmogelijk om alle wonderen telkens weer te upgraden. Dat kost simpelweg teveel KP's. Daardoor krijg je (en hou je) steeds meer runenscherven waar je niks aan hebt (ik heb er nu al 20 van het Boek der Geheimen, terwijl ik niet van plan ben die te upgraden).

Ik zit pas in hoofdstuk 5, maar kan me voorstellen dat het ook steeds moeilijker wordt om alle runenscherven voor een wonder te verzamelen. Dit omdat je steeds meer verschillende runenscherven krijgt en het aandeel van de runenscherven waar je niks aan hebt, steeds groter wordt.

Een andere optie zou zijn om pas weer runenscherven van een bepaald type te krijgen, als je op een niveau zit waarbij je ze weer nodig hebt om naar het volgende niveau te upgraden.
 

DeletedUser1796

Guest
Vraagje: klopt het dat als je al 10 kapotte runescherven heb dat de rest er dan niet meer bij geteld word?
 

DeletedUser2278

Guest
Vraagje: klopt het dat als je al 10 kapotte runescherven heb dat de rest er dan niet meer bij geteld word?

Ik meen van wel; je moet je kapotte runenscherven eerst samenvoegen tot een bruikbare rune. Maar dat kan ook bij een ander wonder zijn, want de kapotte runenscherven gelden voor alle wonderen samen.

Bijvoorbeeld, als het kapotte-runenschervenbalkje volloopt bij het Boek der Geheimen, kun je die scherven samenvoegen bij de Eindeloze Uitgraving. Zo kun je de runenscherven toch een klein beetje van het ene naar het andere wonder overhevelen.
 

DeletedUser1731

Guest
Vraagje: klopt het dat als je al 10 kapotte runescherven heb dat de rest er dan niet meer bij geteld word?
Het klopt wel, al vind ik dat de teller ook gewoon door moet tellen daarmee, want je hebt niet altijd plek on die ergens in te stoppen om samen te voegen. Je let daar ook niet altijd op, en dan ben je de rest gewoon kwijt
 

DeletedUser1796

Guest
Het klopt wel, al vind ik dat de teller ook gewoon door moet tellen daarmee, want je hebt niet altijd plek on die ergens in te stoppen om samen te voegen. Je let daar ook niet altijd op, en dan ben je de rest gewoon kwijt
Ja dat had ik dus ook, ik heb ze nu moeten samenvoegen in een wonder die ik niet wil en moet weer verder sparen.
En inderdaad ik let er ook niet op of hij vol is of niet, denk dat ik hierdoor al wel een paar runen heb gemist :)
 

DeletedUser1427

Guest
Op dit moment zit mijn balkje van de kapotte scherven vol. Met het gevolg dat de kapotte scherven ontvangen in het tournooi verloren gaan. Dat vind ik erg jammer. Zou daar ook een oplossing voor kunnen komen?

Bedankt voor je idee, dit idee wordt afgewezen. Je kunt als je een beschikbare runenschijf hebt in een oude wonder de kapotte runenscherven gebruiken. In dit geval na gebruik moet je weer 10 sparen voor je 1 willekeurige runen in een runenschijf kan vullen. Mocht je geen beschikbare runenschijf hebben en toch 10 kapotte runenscherven dan zullen de overige kapotte runenscherven die je ontvangt verloren gaan. Wij kunnen dan alleen nog adviseren om te kijken of je geen oude wonder hebt waarbij je een runenschijf weer kunt activeren, zoals de betreffende oude wonder levelen naar een specifiek level zodat de runenschijf weer beschikbaar wordt of een nieuwe oude wonder vrijspelen en daarvan de runenschijf weer vullen. Dit idee wordt verplaatst naar het archief.
 
Momenteel heb ik 4 wonderen staan (lvl 9, 2x11 en 12) en 7 vrij gespeelde met extra runen in mijn inventaris. nr 8 komt daar bijna bij. Nog 10 om te ontgrendelen. Absoluut geen ruimte om te plaatsen. Geen idee of dat ooit lukt. Uppen gaat ook niet, wel hulp maar weinig. Tja....
 
Bovenaan