• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap: geen melding als lid bs verlaat

DeletedUser2307

Guest
2 leden zijn plots uit onze broederschap zonder dat we hier een melding van hebben gekregen. Gisterenavond waren ze beide nog in onze broederschap. Nu zijn ze er plots uit en in een andere, maar we hebben geen melding gekregen van elvenar.

Ze waren al een tijdje niet online geweest (2 weken ofzo, daarvoor elke dag). Nu zijn ze plots uit de broederschap?
Geen enkele melding gekregen.
 

DeletedUser1143

Guest
In je notificatieschermpje moet wel komen te staan dat ..... de broederschap verlaten heeft. Verder is het aan de persoon zelf om even te melden dat hij of zij gaat verlaten om wat voor reden dan ook , das wel zo netjes.
 

DeletedUser2307

Guest
Dat is net het probleem, we hebben geen melding gekregen in het notificatieschermpje.
 

DeletedUser334

Guest
Dat is net het probleem, we hebben geen melding gekregen in het notificatieschermpje.
we zitten hier vmet het zelfde probleem is ook ééntje weg geen melding heb er zelf een lid bij gekregen vandaag zonder uitnodiging en zelf heeft ze er ook ni om gevraagt ook geen melding
 

DeletedUser2307

Guest
Ik zou toch graag die 2 leden terug bij ons krijgen. Ik weet niet waarom ze al een paar dagen niet komt, maar het zijn toch een goede, leuke spelers.
 

DeletedUser334

Guest
Ik zou toch graag die 2 leden terug bij ons krijgen. Ik weet niet waarom ze al een paar dagen niet komt, maar het zijn toch een goede, leuke spelers.
vind ze zelf voor het moment ni terug in de algemene ranking is toch ook ni normaal
 

DeletedUser2307

Guest
die 2 van ons zitten nu in een andere broederschap met beginnende leden
 

DeletedUser334

Guest
tast nog steeds in het duister hier kan moeilijk alle broederschappen door lopen
 

DeletedUser334

Guest
heb haar eindelijk gevonden is allen heb haar bericht gestuurd nu effe wachten op een tegen bericht en es horen hoe alles in zijn werk is gegaan
 
Bij ons vandaag precies hetzelfde. Er is er eentje bij gekomen zonder dat we daar melding van hebben gekregen. Heb hem wel ooit een keer uitgenodigd maar geen melding is wel vreemd vind ik.
 
Bij ons vandaag precies hetzelfde. Er is er eentje bij gekomen zonder dat we daar melding van hebben gekregen. Heb hem wel ooit een keer uitgenodigd maar geen melding is wel vreemd vind ik.

En nu zie ik dat hij er niet meer bij zit. Maar al weer geen melding van gekregen dat hij de groep heeft verlaten.
 

DeletedUser447

Guest
klopt inderdaad het is een bug dat weet ik zeker wand bij ons zijn er 2 uitgenodigde spelers bij gekomen en normaal krijg je daar ook een melding vaan, maar niks hoor.
zal denk ik wel komen omdat ze flink aan het sleutelen zijn achter de schermen aan elvenar. alles moet natuurlijk klaar gestoomt worden voor de toekomstige app versie.
 

DeletedUser1143

Guest
Ook bij ons was een wisseling naar andere BS een beetje buggie. Speler zat al in andere BS maar zat nog wel bij ons in de chat , zij dacht al met dr nieuwe leden te praten maar dat was dus nog steeds tegen ons. heel raar. Ook geen meldingen in het notificatie scherm van BS verlaten van lid en ook niet van een nieuw lid binnenkomen.
 

DeletedUser

Guest
Ook bij ons was een wisseling naar andere BS een beetje buggie. Speler zat al in andere BS maar zat nog wel bij ons in de chat , zij dacht al met dr nieuwe leden te praten maar dat was dus nog steeds tegen ons. heel raar. Ook geen meldingen in het notificatie scherm van BS verlaten van lid en ook niet van een nieuw lid binnenkomen.

Met die bug van de verkeerde chat heb ik anderhalf jaar geleden ook kennis gemaakt. Te zot voor woorden eigenlijk dat die weer terug is :rolleyes:
 
Bovenaan