• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Diamanten: heb diamanten gekocht maar geen diamanten ontvangen.

Goede avond, ik zal waarschijnlijk weinig geduld hebben, maar ik heb vanmorgen om half 10 diamanten gekocht met sms en die zijn nu nog niet binnen. Ik heb ook een ticket aangemaakt en daar gaat mijn geduld weer, ik heb daarover nog niets ontvangen.

Wat kan ik nu nog doen? Want wil de diamanten wel graag zsm hebben.

Groetjes en alvast bedankt
Pats
 

DeletedUser1143

Guest
Als je een support ticket hebt aangemaakt dan ben ik bang dat je toch geduld moet hebben om op antwoord te wachten.
Ik hoop dat t snel voor je opgelost word.
 

DeletedUser1427

Guest
Goede avond, ik zal waarschijnlijk weinig geduld hebben, maar ik heb vanmorgen om half 10 diamanten gekocht met sms en die zijn nu nog niet binnen. Ik heb ook een ticket aangemaakt en daar gaat mijn geduld weer, ik heb daarover nog niets ontvangen.

Wat kan ik nu nog doen? Want wil de diamanten wel graag zsm hebben.

Groetjes en alvast bedankt
Pats

Helaas kan je nu niet anders doen dan afwachten tot de aangemaakte ticket met je vraag bij support wordt beantwoord.
 

DeletedUser1592

Guest
En weet je ook hoe lang dat ongeveer gaat duren?
De communitymanager handelt deze tickets af, maar aangezien deze naar het hoofdkantoor van Innogames in Duitsland was, zul je even tot maandag geduld moeten hebben. Als dan inderdaad blijkt dat een betaling niet goed is gegaan, dan krijg je de diamanten gewoon netjes bijgeschreven.
 
De communitymanager handelt deze tickets af, maar aangezien deze naar het hoofdkantoor van Innogames in Duitsland was, zul je even tot maandag geduld moeten hebben. Als dan inderdaad blijkt dat een betaling niet goed is gegaan, dan krijg je de diamanten gewoon netjes bijgeschreven.
Dankjewel voor je reactie!
 

DeletedUser472

Guest
De communitymanager handelt deze tickets af, maar aangezien deze naar het hoofdkantoor van Innogames in Duitsland was, zul je even tot maandag geduld moeten hebben. Als dan inderdaad blijkt dat een betaling niet goed is gegaan, dan krijg je de diamanten gewoon netjes bijgeschreven.

dus dat is de reden dan marindor plv community manager is
 

DeletedUser3

Guest
Ik ben weer terug :) Marindor heeft me in mijn vakantie inderdaad vervangen en ik moet zijn titel nog terugdraaien, maar vind dit eigenlijk wel mooi staan.
 
Bij entree van level VI meende ik te lezen dat er een bedrag aan blauwe diamanten geschonken zou worden. Volgens mij heb ik die beloning nooit ontvangen. Misschien heb ik me vergist. Is er iemand die kan zeggen of die bonus er was en zo ja hoe moet ik dat dan declareren?
 

DeletedUser1592

Guest
Bij entree van level VI meende ik te lezen dat er een bedrag aan blauwe diamanten geschonken zou worden. Volgens mij heb ik die beloning nooit ontvangen. Misschien heb ik me vergist. Is er iemand die kan zeggen of die bonus er was en zo ja hoe moet ik dat dan declareren?
Graag even een support ticket aanmaken zodat we dit kunnen nakijken.
 
Bovenaan