• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers gezocht met affiniteit voor de toernooien

Er zijn nu nog 4 plekken beschikbaar voor een gezellige speler die zonder problemen elk toernooi zonder problemen 1600 punten of meer haalt (dit is 8 provincies 5 ronden)

Wisselen van gilde vind enkel plaats de tussenpauze van het toernooi tussen zaterdag 20:00 en dinsdag 20:00.
Je bent natuurlijk vrij om je alvast aan te melden.

Tot snel

mvg.
CW.
 
Wij zijn nog op zoek naar een gezellige toernooispeler,
Het maakt niet uit wat je score op de algemene ranglist is, wel zoeken we spelers met een goede wekelijkse toernooi inzet.

Als je een keer niet kan (vakantie bv, of gewoon echt geen zin) dan kan je deelnemen aan het uitwisselingsprogramma met de Oranje Welpen, die dan een keer voor een weekje kunnen deelnemen bij de leeuwen.
 
Gezellige actieve toernooispelers zijn bij de Oranje Leeuwen nog steeds welkom. aanmelden kan enkel van zaterdag 20:00 tot dinsdag 18:00

Heb je wel interesse maar wil het nog niet zo lukken in de toernooien dan verwijzen we je graag door naar onze zustergilde de Oranje Welpen.
Daar staan spelers klaar met raad en daad om je verder te helpen.

1 plek bij ons is gereserveerd als een wisselplek voor de best presterende welpen die wekelijks deze plek omstebeurt invullen.
 

DeletedUser239

Guest
Ik overweeg deze overstap (na anderhalf jaar aartsmagiër te zijn geweest van de Kelten) ... en heb zonet mijn BS verlaten ... maar voorlopig zijn jullie volzet en ik weet niet of ik zelf wachttijd moet doorlopen ...
 

DeletedUser239

Guest
Dat is inderdaad jammer maar verder dan 4de kistje raakten we toch niet
 
Bovenaan