• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Forum: wanneer komt er weer een evenement op het forum?

DeletedUser472

Guest
waarschijnlijk nooit we hadden op het forum het halloween event winter event valentijn event en paas event enkel was dit maar eenmalig op het forum nu hebben we ingame event en zijn al deze ook een ingame event gekomen

er zal wel ergens in juni nog een nieuwe ingame event maar een forumevent zal ik niet gaan hopen dat er nog komt
 

DeletedUser

Guest
Zo'n evenement via het forum spelen was eigenlijk wel leuk en daarnaast kwamen ook heel veel spelers op het forum, dus is weer gunstig mocht er 'n stemming zijn. Zo snijd het mes aan 2 kanten.:D

Maar om even op het evenement terug te komen, ik zou niet weten waarom niet meer via het forum..o_O?
Hiernaast heb ik ook niet ergens gelezen dat dit klaar is en er nu alleen ingame event zal plaatsvinden..?

Ik weet nog vanuit onze BS dat het best wel leuk was, er werd onderling flink over geklets in de chat en het bracht eigenlijk wel 'n gezellig sfeertje in de groep, dus ook ik vraag mij af of er nog zo'n event zal plaatsvinden..? ;)
 

DeletedUser472

Guest
De laatste poging daartoe, met een soort aangepaste vechttutorial, was geen succes.
maar dit was ook redelijk slecht gedaan

Maar om even op het evenement terug te komen, ik zou niet weten waarom niet meer via het forum..o_O?

ze deden het eerst op het forum om dat des tijd nog niks ingame event waren deze zijn er nu wel anders hadden we alle voor gaande eventen nog wel een keer gedaan

maar ik hoop dat we misschien nog een keer een paar eventen op het forum kunnen doen deze eventen vond ik zelf altijd leuk
 
Het is een goeie manier om spelers wat meer te betrekken, en dan vinden ze meer info over het spel. Mag gerust nog geprobeerd worden, maar het principe "keep it simple" is vrees ik wel erg belangrijk.
 

DeletedUser472

Guest
Het is een goeie manier om spelers wat meer te betrekken, en dan vinden ze meer info over het spel. Mag gerust nog geprobeerd worden, maar het principe "keep it simple" is vrees ik wel erg belangrijk.

de voorgaande eventen op het forum waren inderdaad redelijk moeilijk en niet voor iedereen

Halloween event was verhaal schrijven dit zullen echt een enkel of 10 doen
december event dit was een heel leuk event hier kreeg je de hele maand december elke dag een nieuwe vraag die je moest beantwoorden was een erg leuk event dit hebben ook heel veel mensen gedaan

valentijn event moesten we een valentijn kunstwerk maken ik zelf heb dat niet gedaan en volgens mij deden er niet zo heel veel mensen mee

paas event hier mochten op het forum paas eieren gaan zoeken was erg leuk maar dit deden volgens mij ook weinig mensen mee
 

DeletedUser990

Guest
Wanneer is het eerstvolgend Forumevenement?
Volgens mij zijn ze op de Beta al bezig met "A Charming Tree". Maar heb er verder hier nog niets over gelezen.

Denk dat ze op de Beta volop aan het spelen nu zijn. Maar wacht gewoon af.
 

DeletedUser472

Guest
Volgens mij zijn ze op de Beta al bezig met "A Charming Tree". Maar heb er verder hier nog niets over gelezen.

Denk dat ze op de Beta volop aan het spelen nu zijn. Maar wacht gewoon af.
dit is een ingame event een geen forum event forum event hebben we al heel lang niet gehad
 

DeletedUser2278

Guest
Maar 't is wel een leuk event, en heel beginnersvriendelijk. Ik ben al over de helft, en naar verwachting morgenavond klaar (als ik m'n spreuken niet te vroeg oogst, maar anders is er altijd het tournooi nog). En de beloning is zeer de moeite waard qua cultuur per vakje.
Alleen even inhouden met incasseren tot ik mijn geavanceerde verkenners heb getraind :)

Het zou leuk zijn om dit soort mini-events nog eens te kunnen doen als je ze af hebt. Ik heb een houtstad, waarin ik niet genoeg Vriendelijke Boompjes kan hebben, en gezien de tijd van het event zou ik er toch drie of vier moeten kunnen halen (al zal Innogames elke volgende keer wel weer in prijs verdubbelen) :)
 
ik heb dit evenement geheel op mijn computer gespeeld.
als beloning kreeg ik de vriendelijke boom.
maar nu is die uit mijn inventaris verdwenen!!!!
weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?
 

DeletedUser

Guest
Als je het zakje onderaan aanklikt, dan gebouwen en daar staat hij in ;)
 

DeletedUser572

Guest
ik heb dit evenement geheel op mijn computer gespeeld.
als beloning kreeg ik de vriendelijke boom.
maar nu is die uit mijn inventaris verdwenen!!!!
weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?
Ik had dit ook op mijn tweede account, na een relog was hij terug. Ik was ook al geschrokken hah.
 
Bovenaan