• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: spoiler 'Dwergen'

DeletedUser

Guest
Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


  1. Research Dwarven Portal site
  2. Build Dwarven Portal site
  3. Produce Beverages [5 m] 1 time
  4. Produce Bread [1 h] 10 times
  5. Research City Expansion 21
  6. Gain 1000 Steel
  7. Produce 10 Simple Tools [15 m]
  8. Research Portal Tracks
  9. Gain 50,000 Coins
  10. Research Granite Mine
  11. Place 1 Granite Mine
  12. Have at least 1 piece of Portal Tracks
  13. Gain 100 Granite
  14. Research Marble Dwarven Manufactory
  15. Research Planks Dwarven Manufactory
  16. Research Steel Dwarven Manufactory
  17. Have a [bonus Tier 1] Manufactory at level 16 or higher
  18. Research Copper Foundry
  19. Produce copper coins 10 times
  20. Produce 1 Dwarven Statue [Copper 2 d]
  21. Produce 100 Beverages [5 m]
  22. Research Ancient Grounds
  23. Build Ancient Grounds
  24. Gain 5000 Supplies
  25. Gain 100K Coins
  26. Research Dwarven Style Main hall
  27. Research Dwarven Style Street
  28. Build Dwarven Street
  29. Research Tavern and Temple
  30. Build Wayfarers Tavern
  31. Research Dwarven Style residential buildings
  32. Have the Dwarven Portal site at level 2 or higher
  33. Have 1 Residence at level 16 or higher
  34. Research Dwarven style workshops
  35. Have 1 Workshop at level 16 or higher
  36. Research Dwarven style barracks
  37. Have 2 Workshop at level 16 or higher
  38. Produce 5 advanced tools [3 h] (declinable)
  39. Gain 1000 Steel (declinable)
  40. Gain 1000 Planks (declinable)
  41. Research Axe Barbarian promotion 2
  42. Train 100 Storm Barbarians (declinable)
  43. Fight and win in 5 encounters (declinable)
  44. Have 2 Residence at level 16 or higher
  45. Research Squad size upgrade 17
  46. Research Dwarven style Armory
  47. Produce 3 gauntlets [Copper 1 d] (declinable)
  48. Research paladin promotion 2
  49. Train 30 blessed paladins (declinable)
  50. Produce 30 beverages (declinable)
  51. Train 500 units (declinable)
  52. Gain 4000 goods (declinable)
  53. Place 5 trade offers (declinable)
  54. Accept 6 trade offers (declinable)
  55. Build 3 culture buildings (declinable)
  56. Gain 100 culture (declinable)
  57. Gain 100 population (declinable)
  58. Train 150 Sorceress / Priests
  59. Research Advanced Scouts

Mykans Guide - Mainline Quests
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
is het niet mogelijk dat je allemaal in 1 bericht zet dat is makkelijker of mag dat niet
 

DeletedUser

Guest
is het niet mogelijk dat je allemaal in 1 bericht zet dat is makkelijker of mag dat niet
Had gekund maar dit houdt het wel overzichtelijker. Als iemand vragen heeft (of correcties) dan lopen niet alle hoofdstukken door elkaar.
 

DeletedUser73

Guest
Geen flauw idee waar dit over gaat, en dan zie ik dit (onzin!)verhaal hier 5x achter elkaar staan.
Ppfff...spam zou ik zeggen.
Geen flauw idee wat hier overzichtelijk aan is. Sterker (zoals al gezegd) ik weet niet eens waar het over gaat.
Oh ja, je hoeft het me niet uit te leggen ook... :)
 

DeletedUser1143

Guest
Oh ja, je hoeft het me niet uit te leggen ook...

Dan had je beter ook niet kunnen reageren , maar het is geen spam en waarschijnlijk als je verder in het spel komt ( als je nog beginner bent )word het je vanzelf duidelijk.
En mogelijkheid 2 is dat je de spoilers niet snapt ( namelijk dat je er op moet klikken om zichtbaar te maken wat er onder staat.)
 

DeletedUser73

Guest
Ik mag toch reageren waarop ik wil??
Ik denk ook dat ik redelijk in het spel gevorderd ben.
Ik snap ook dat je op die groene dingen moet klikken.
Volgens mij ben je altijd zel verantwoordelijk voor wat je plaatst.
Beide mogelijkheden gaan dus niet op.
 

DeletedUser2316

Guest
19a. Besteed 10 kennispunten aan een oud wonder van een andere speler (mogelijkheid tot weigeren)

Als er meer wijzigingen zijn, zal ik dit item aanpassen (uiteraard moet ook nu rekening gehouden worden met de opmerking van het eerste bericht van de Lord: de mededeling van de mods)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
19a. Besteed 10 kennispunten aan een oud wonder van een andere speler (mogelijkheid tot weigeren)

Als er meer wijzigingen zijn, zal ik dit item aanpassen (uiteraard moet ook nu rekening gehouden worden met de opmerking van het eerste bericht van de Lord: de mededeling van de mods)...
Ik heb alleen de niet-weigerbare quests vermeld (overgenomen van Mykans Guide :D). Quest die geweigerd kunnen worden heb ik niet vermeld, daar zijn ook wel lijsten van te vinden maar omdat de meeste van dat soort quest zich herhalen is het niet echt interessant om die allemaal te vermelden.

Soms gebeurd het ook dat je wat extra weigerbare quests krijgt omdat je achterloop.

De lijst voor de dwergen is bovendien niet 100% geverifieerd. Bij één van mijn accounts ging ik van quest 30 gelijk door naar de laatste. Quest 31 en verder zijn ook een beetje vreemd op die positie, normaal heb je Dwarven Style Residential buildings al ergens in het begin onderzocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2316

Guest
Dan zal ik (slechts) de niet weigerbare quests toevoegen. Maar aan de andere kant: hoe completer, hoe beter die gespoiled willen worden! :) En inderdaad: vanaf quest 31 kun je er al meteen een aantal afwerken, het lijkt erop dat er een verandering in het onderzoeksschema is geweest. Quest 29 kan je pas afvinken als je minstens 31, 34 en 36 al hebt gedaan volgens de spoiler. Ik zal zoveel mogelijk aanvullen, waar nodig.

Daarnaast heb ik mijn uitdaging van dit spel iets groter gemaakt door geen enkele quest te weigeren, hoe moeilijk die ook is :p.
P.S. De 'declinables' staan ook in jouw overzicht :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2316

Guest
ik vermoed (weet niet zeker) dat het deze is: 30 Build Wayfarers Tavern
Is inderdaad nummer 30, maar zover ben ik nog niet :rolleyes:. De dolende dwerg wordt in de infobox van technologie Taveerne en Tempel genoemd.
 
Bovenaan