• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser

Guest
Daarnet "deze wereld wordt bijgewerkt", waarna de dagquest nu doodleuk over 23u42 beschikbaar zal zijn. Ik ben er dus één kwijt, of die is met 24 uur uitgesteld. Of het zou moeten zijn dat die automatisch afgevinkt is, maar ik heb niks gemerkt.
Kom om 01:00 nog maar eens terug. Vermoed een zomer/wintertijd bugje. :p
 

DeletedUser1327

Guest
:oops:op zich gaan de questen vrij lekker, ga netjes vooruit en heb zowaar het 1e ei bereikt, ben er dus nog niet zo slecht aan toe. een dagbeloning nu dat lijkt er niet van te komen maar ik houd moed, je weet maar nooit. en volledig alles halen zit er niet in denk ik zo als ik didi haar lijstjes mag geloven. dus voor de stugge volhouders, gewoon stug volhouden:p
 

DeletedUser2141

Guest
Helemaal geweldig dit! Ik was net begonnen voordat de valentijn quest begon, die heb ik dus ook meegepikt. Deze queste's zijn echt leuk om te doen en brengen een mooie afwisseling in het spel! Leuke prijzen (voor ieder wat wils en de verschillende "kleinere" prijzen bij het breken van de eieren, goede graphics. De laatste paar quest omtrent de kennispunten kopen en uitgeven gaan idd wat kosten. maar het mag wel een beetje "spannend"zijn..

Goed gedaan Inno! keep up the work en geef maar meer haha
 

DeletedUser2037

Guest
Valt het mensen op dat je veel te weinig punten krijgt om de 3e beloning te krijgen/verdien.
Ik kan nu nog 1200 punten met de opdrachten verdienen (ben bij 3x spreuk), nog 700 voor dag-beloningen (35/dag)
en ik heb zelf nog 400 ptn.
Ik heb vervolgens 2800 extract ptn nodig om de 2e beloning te krijgen.
1200 + 700 + 400 is nog maar 2300 voor de 2e beloning. Waar haal ik die andere (waarschijnlijk zo'n 4000 ptn voor de 3e) vandaan?
 

DeletedUser222

Guest
Kopen met diamanten

Het lijkt me logisch dat Innogames hier ook wat wil verdienen en ze doen dat op deze manier.
Het is aan ons om dat wel of niet te doen.
 

DeletedUser234

Guest
@manny Een evenement is een extra op het spel. Voor iedereen is de 1ste rpijs zeker wel haalbaar, voor iedereen die er moeite in steekt is ook de 2de prijs haalbaar en voor iedereen die er ook nog dia's in steekt is de 3de prijs haalbaar. Ik vind dat heel logisch.
 

DeletedUser1427

Guest
Valt het mensen op dat je veel te weinig punten krijgt om de 3e beloning te krijgen/verdien.
Ik kan nu nog 1200 punten met de opdrachten verdienen (ben bij 3x spreuk), nog 700 voor dag-beloningen (35/dag)
en ik heb zelf nog 400 ptn.
Ik heb vervolgens 2800 extract ptn nodig om de 2e beloning te krijgen.
1200 + 700 + 400 is nog maar 2300 voor de 2e beloning. Waar haal ik die andere (waarschijnlijk zo'n 4000 ptn voor de 3e) vandaan?

Hey Manny,

Zoals @Billy77 in het bericht hierboven aangeeft, is het evenement een extra toevoeging voor de Elvenar spelers om zo extra (cultuur of andere) gebouwen te kunnen winnen of verdienen. Uiteraard is de beloning die verdiend kunnen worden met de Feniksveren extra moeilijk en het is dan ook bedoeld als uitdaging om te proberen zover mogelijk te komen ermee, en inderdaad ook bedoeld is om dat extra duwtje geven om deze beloningen met Feniksveren toch wel heel aantrekkelijk te maken. De dagbeloningen die voorbij komen kunnen door iedereen gewonnen worden mits het geluk aan je kant staat natuurlijk. Het is om het zo maar even te zeggen een kansen evenement om extra gebouwen als toevoeging te kunnen winnen, met gebruik van diamanten zijn de kansen natuurlijk groter. En in het geheel is de kans ook dat je door het breken van de eieren ook extra luchtextract kan winnen die je natuurlijk weer iets verder brengt en nieuwe kansen kan geven voor natuurlijk beloningen en meer Feniksveren.
 

DeletedUser1327

Guest
wel het is 0000 uur en wat schets mijn verbazing, vandaag geen dagquest, de 29ste dus geen opdracht, wie kan er meer over vertellen. :confused:
 

DeletedUser234

Guest
@hindoe Waarschijnlijk hetzelfde als iemand gister hier op het forum meldde. Oplossing was: uurtje wachten en spel refreshen, heeft met zomer-wintertijd te maken, werd geopperd.
 
Bij mij ook alweer, als dat tot einde event is... oh well, dan lopen we maar een dag achter zeker?
Uitloggen en cache legen hielp alvast niet.
 

DeletedUser2140

Guest
Mijn dag quest ook ,die teld niet meer op maar af >.>
wachte speciaal erop ,kzal maar gaan slapen ,khoop ook dat dit niet tot einde event is ....
 
Het toernooi begon ook een uurtje later. Dus ergens staat een klok nog of wintertijd... Doe ik thuis ook wel eens: laten staan op wintertijd...
 

DeletedUser1327

Guest
dank jullie wel ik ben gewoon naar bed gegaan en inderdaad nu is hij wel geactiveerd :rolleyes: het regenboog paard ziet er leuk uit maar toch ga ik sparen voor morgen die dag beloning wil ik echt proberen te vangen.
 
Bovenaan