• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

tijdelijke opslag

Dat klinkt dan weer ietwat onzeker ;)
En "ben ik duidelijk geweest" komt van de baas :p
Ik heb geen gouden tip hoe je dat anders kan formuleren als je iemand zo direct wil vragen of die mee is :D Dadelijk moet ik ook nog excuses gaan aanbieden :)
 

DeletedUser234

Guest
Nee hoor niet onzeker, ik ben er juist heel zeker van dat mijn woorden weleens anders begrepen worden, dan ik ze heb bedoeld. LOL
 

DeletedUser889

Guest
@Billy77 Als er een nieuw evenement begint wil je het liefst wel al begonnen zijn in het nieuwe hoofdstuk. De beloningen in het evenement worden bepaald aan het begin van het evenement afhankelijk in welk hoofdstuk je dan zit. ;)
 

DeletedUser234

Guest
@Luckerella
Klopt, maar dat kan toch? Als je de verkenners maar hebt ontgrendeld, krijg je de beloning die bij dat hoofdstuk hoort.
Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat je dan alles al vol moet bouwen met gebouwen uit nieuwe hoofdstuk. Je kan eerst schuiven, dan bouwen.

Het staat elkaar niet in de weg. :)
 

DeletedUser1955

Guest
dat is eigelijk het nadeel van tekst, je kan in deze situatie er moeilijk gevoel/emotie in steken, vandaar de geweldige optie van emoticons, snap ge? ;)
maar het was wel duidelijk, enkel nog "de weg naar een erfgoed" afleggen :D
 
Bovenaan