• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Arendyll's Elvenbank zoekt actieve spelers

DeletedUser64

Guest
Wegens inactiviteit van enkele spelers komen er bij onze broederschap een paar plaatsen vrij.

We zijn op zoek naar gezellige actieve spelers met minimaal 25000 punten.

We verwachten van je dat je actief bent, dat je eerlijk handelt en minimaal 3-4 keer per week de broederschapsleden bezoekt en helpt.

Ben jij op zoek naar een gezellige broederschap waar je volop hulp kunt verwachten bij handel en opdrachten en waar je op de hoogte wordt gehouden van spelontwikkelingen? Heb jij zin om bij ons te komen?
Stuur dan een bericht naar mij (Anne65)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64

Guest
Er is een plaats vrijgekomen.

Wil jij bij ons komen en heb je minimaal 25.000 punten? Lees dan aub even het eerste bericht.
 

DeletedUser64

Guest
Edit: we zitten weer vol!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64

Guest
Er zijn 2 plaatsen vrijgekomen.

We zijn op zoek naar gezellige actieve spelers met minimaal 50000 punten.

We verwachten van je dat je actief bent, dat je eerlijk handelt en minimaal 3-4 keer per week de broederschapsleden bezoekt en helpt. We hebben een voorkeur voor actieve toernooideelnemers.

Ben jij op zoek naar een gezellige broederschap waar actief wordt gespeeld in de toernooien, waar je volop hulp kunt verwachten bij handel en opdrachten en waar je op de hoogte wordt gehouden van spelontwikkelingen? Heb jij zin om bij ons te komen?
Stuur dan een bericht naar mij (Anne65) of naar DebsDaliah of Maberhof.
 
Veel succes, als ik met niet niet vergis zijn alle 3 de toernooigildes, alle 3 op zoek naar wat nieuwe spelers, en alle 3 hebben voorkeur voor toernooideelnemers natuurlijk :)

Laten we hopen dat de mobiele app er snel komt, zoals de meesten van ons vermoeden, dan komen er wel een hele boel nieuwe spelers bij veronderstel ik
 

DeletedUser64

Guest
En opnieuw 2 plaatsen vrij, wie oh wie heeft zin om ons te komen versterken?

We hebben inderdaad een voorkeur voor toernooideelnemers, maar stellen niet al te hoge eisen. Komend toernooi bijvoorbeeld gaan we lekker rustig aan doen en flink sparen.
 

DeletedUser64

Guest
Er komen opnieuw 2 plaatsen vrij. Heb jij minimaal 50.000 punten en wil je ons komen versterken?

Stuur dan een bericht naar mij (Anne65) of naar DebsDaliah of Maberhof.
 

DeletedUser64

Guest
Een van onze trouwe spelers is wegens omstandigheden helaas gestopt. Er is dus weer een plaats vrij. Vanwege de toernooien kan een nieuw lid alleen toetreden tussen zaterdagavond 20:30 uur en dinsdagavond 19:30 uur.

Heb je minimaal 50.000 punten en zin om bij ons te komen? Stuur dan een bericht naar mij (Anne65) of naar DebsDaliah of Maberhof.
 
Bovenaan