• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.19

DeletedUser3

Guest
Beste elfen en mensen,

De laatste release notes van 2016 zijn geplaatst.

Graag horen we wat jullie van deze update vinden.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser1333

Guest
Weer 'n nutteloze eenheid. Nouja, rustig onderzoeken en wachten op de upgrades?!
 

DeletedUser1333

Guest
is het op 21 december ook al een vakantie in Duitsland? ik had eigenlijk nog 1 extra update verwacht ;)
Ik denk het wel, als ik het me goed herinner. Mijn Duits leraar vertelde ooit dat de Duitsers vier weken kerstvakantie hebben - maar óók op zaterdag naar school gaan.
 

DeletedUser222

Guest
Ik woon in een vakantie gebied, volgens mij hebben de Duitsers voortdurend vakantie ;)
 

DeletedUser472

Guest
nog altijd niet de dia uitbreidingen verlaagt ik wacht er nog altijd op hoe kijken andere mensen hier tegen aan
 

DeletedUser472

Guest
zou fijn zijn, maar is dat dan toegezegd?
ben bang dat dat niet meer verandert...

elke update wordt ik ook banger dat het niet meer wordt verandert maar we moeten er hoop in houden en wie weet verandert het ooit nog
 
nog altijd niet de dia uitbreidingen verlaagt ik wacht er nog altijd op hoe kijken andere mensen hier tegen aan
Als de dia uitbreidingen niet meer verkopen, dan gaat die prijs echt wel terug omlaag naar het niveau dat ze terug wel verkopen. Als ze nog steeds verkopen, dan gaan ze hier natuurlijk niks aan veranderen. Het blijft dus gewoon afwachten
 

DeletedUser990

Guest
Met de release van woensdag hebben we er weer een krijger? bij gekregen.
Vorige keren was het mooi als je dan het boek opende zag je meteen dat je een paar hoofdstukken terug moest omdat er iets bij was gezet.
Dat is nu dus niet het geval.
Het rare is, ik ging net cerberus trainen, word uit spel gegooid. Log weer in en bij het oefen terrein is een nieuwe krijger, de Dryade. Nu ik neem hem meteen mee met trainen, dus ceberus, dryade en orckrijger.
Schrijf in de chat erover dat hij vrolijk om te zien is. Bs leden stomverbaasd, zij hebben hem nog achter slot zitten.
Zelf dacht ik dat het een oudere was die ik al vrijgespeeld had, maar jammer genoeg was de mijne vanmorgen ook grijs en op slot.
Ben hem nu dus aan het vrijspelen. Maar de verwarring in de BS had niet gehoeven als ze weer even een merkje hadden gezet, daar is een nieuw figuur gekomen in dat hoofdstuk.

Ik heb de trainingskosten dus gewoon betaald. Dus niet gauw weghalen omdat ik hem nog niet vrijgespeeld heb.
 
Bovenaan